ponedjeljak, 17. veljače 2020.

Čop.Stop (10)


Lijek u zvjerci (obrtaljka)

Zgrabila me gripe mora
i ja odoh do doktora:
On mi dao melem znani
da mi bolest utamani,
a lijek mi je jedna mala
šumska zvjerka progutala!

(Zlatan Čop, Rebus iz 1962.)

Učahureni palindrom

Jednu morsku ribu finu
dao sam na poklon sinu!

(Zlatan Čop, Enigma iz 1963.)

Obrtaljka

Kada hrabro otok bije
naše lijepe Dalmacije
sa njezina otočića
puls mu mjeri doktor Mića!

(Zlatan Čop, Izabrane zagonetke, 1969.)

Krapina '72 (premetaljka)

N. N. ... VOZI VOZ ...

i u njemu pobjedničku pjesmu s Krapinskoga festivala.

(Zlatan Čop, Čvor razbibriga broj 110, str. 3)

Lopta je okrugla (premetaljka)

BAL ŠUTA!

Na tom balu sred Zenice
loptu tuče drugar Vice!

(Zlatan Čop, Čvor razbibriga broj 147, str. 9)


(Zlatan Čop, Vjesnikov kviz broj 445, 26. VIII. 1987., str. 45)

Kolega

2 komentara:

Anonimno kaže...


Odgonetke Čopovih majstorija:

Obrtaljka: LASICA - ACISAL
Učahureni palindrom: ORADA - DAR
Obrtaljka: OLIB - BILO
Premetaljka: "ZVONI ZVON"
Premetaljka: BLATUŠA
Anagramni rebus: "BIJELO DUGME" - GOLUB "I", JEDE "M".

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Bravo, Vladimire!