utorak, 25. kolovoza 2020.

Konjičanin iz Jajca (11)


Čarobna četvorina 6 x 6 s učahurenom četvorinom 5 x 5


(Zvonimir Azinović, Čvor Razbibriga broj 238, 9. VIII. 1975.)


(Zvonimir Azinović, Čvor Razbibriga iz 1978.)

Književna premetaljka

U ovoj premetaljci ne radi se o TRAVESTIJI nego o drami Hamze Huma!

(Zvonimir Azinović, Vjesnikov kviz broj 257, 25. XII. 1981., str. 19)


(Zvonimir Azinović, Vjesnikov kviz broj 302, 14. IX. 1983., str. 22)


(Zvonimir Azinović, Čvor Križaljka broj 362, 14. XI. 1984.)


(Zvonimir Azinović, Vjesnikov kviz broj 338, 30. I. 1985., str. 12)

Kolega

Broj komentara: 11:

Aljoša Vuković kaže...

Književna premetaljka: Tri svijeta

Aljoša Vuković kaže...

Okladio bih se da je nešto s rimskim brojevima CI je nad... Ako stavimo IV u nazivniku, onda ispadne npr. Cijena div, što ne znači ništa. Ako stavimo Nad IV CI, nadivci zvuči dobro, ali opet ne znači ništa, osim da nije možda neki arhaični izraz za nadimke, a možda je, razmišljam naglas, tajna u kvocijentu. Rezultat je 25,25. Što ti misliš Zvonko?

Aljoša Vuković kaže...

Slogovni kvadrat:

U - mi - va- ti

Mi pam - ti - mo

Va - ti - ra - ti

TI - mo - te - o

Anonimno kaže...


Odgonetka čarobne četvorine 6 x 6 sa učahurenim kvadratom 5 x 5

PITATI
Itamar
Tamara
Amarin
Tarifa
Iranac

Vlašar

Slavko Bovan kaže...

NAIVCI (na IV CI)

Aljoša Vuković kaže...

Hvala Slavko. Drago mi je da sam skužio da je s rimskim brojevima, ali pogodak je Izostao. Zamalo. Jedno slovo viška. 😀

Nedjeljko Nedić kaže...

Bravo za vas. Ja odgonetku rebusa nisam znao, a ne znam ni otkuda mi isječak.

Aljoša Vuković kaže...

Daj ti ove Nedjeljko šta im ne znaš rješenje. Baš sam se dobro zabavio.

zvonko kaže...

Slavko me pretekao,ja računalo otvaram tek navečer.

Dejan Minić kaže...

Ja sam ti ga poslao, Nedjeljko. Pozdrav sa Sinaja!

Nedjeljko Nedić kaže...

Pazite se, Dejane!