utorak, 16. travnja 2024.

Link sa zadatcima

 Evo linka sa zadatcima. Sretno svima!

https://docs.google.com/document/d/1h8qyrSfxibBWjtOwXvODeYAJPW9Sa3SA/edit?usp=drive_link&ouid=113502016405311450611&rtpof=true&sd=true

Odgonetate do 22 sata, iako vam ne će trebati toliko. Odgonetke šaljete na e-poštu:

nedicnedjeljko@gmail.com

Budući da je link namješten na dijeljenje, evo i zadataka u obliku slika. Rješenja bi ste dakako trebale otipkati. Zadatci nisu veliki pa vam ni to ne će predstavljati problem.













3 komentara:

Slavko Bovan kaže...

Srećno svima. Imao sam namjeru da se uključim, ali popodne sam dobio hitnu narudžbu (vanrednu zbog praznika) pa moram to da završim večeras. Probaću prije 22.00 da nešto odgonetnem i pošaljem, ali ne mogu da obećam. Odoh! (Izvini, Nedjeljko).

Anonimno kaže...

Mislio sam riješaviti ali kad sam vidio likove i opise koje namećeš - Ne! Maloprije su se i neka rješenja pokazala pa je sve u stilu. Ipak evo jedno teže: Pobjednici smrti i Slike iz Hrvatske. Živjela Ursula!

Nedjeljko Nedić kaže...

Ništa ja ne namećem i dozvoljavam svima da imajmu vlastito mišljenje. Sve su zagonetke različite i povezane sa mnom.
Rješenje je točno.