srijeda, 26. prosinca 2018.

Iz zagonetačke fotoriznice (119)


Drugi dan iza Božića je spomendan na sv. Stjepana prvomučenika pa tako imendan slave  svi koji se zovu Stjepan (Štefica, Štefanija, Štefan, Stipe, Stipo i sl.). I među zagonetačima ima nekoliko Stjepana, Čak od sedmorice imam fotografije s kraja sedamdesetih godina kada sam ih prikupljao za objavu u drugom izdanju Leksikona zagonetača Jugoslavije.


Stjepan Grčić (1909. - 1975.)


Stjepan Barać (1923. - ?)


(Stjepan Horvat (1947.)


Stjepan Tumpić (1949.)


Stjepan Najman (1954.)


Stjepan Zrinski (1955.)


Stjepan Bakšaj (1962.)

Njima sedmerici dodajem još trojicu čije slike imam:


Štefan Markovič (lijevo) na slici, preuzetoj s bloga TIO, s Jožetom Paumanom


Stjepan Varaždinac


Stipan Medo (desno) u društvu Gojka Mandića na slici preuzetoj s TIO

Zagonetnih Stjepana ima još: Stjepan Krupa, Stjepan Obad, Stjepan Mareković, Stjepan Vučak, Stjepan Erjavec ...

Neki Tip

2 komentara:

Neki Tip kaže...

Hvala na pomoći. Molio bih Štefana, Stjepana i Stipana, ako žele mogu mi na moj mail - stjepan@cvor.hr poslati svoje skrenirane fotografije a ja ću ih spremiti u svoju foforiznicu. Možda će jednog dana dobro doći kojem povjesničaru enigmatike. Također, ako im nije teško neka mi napišu kratke životopise koje ću također arhivirati. Hvala unaprijed Markoviću, Varaždincu i Medi.

Nedjeljko Nedić kaže...

Kolege, pročitali ste Štefovu zamolbu pa učinite kako vas on moli.

Svima spomenutim sretan imendan.