ponedjeljak, 27. studenoga 2023.

To sam sastavio ja (367)

Prije objave prvoga rada Vjesnikovu kvizu sam poslao tri rada, koji nisu objavljeni. Nisu oni ni dobri, ali do redakcije nisu uopće ni stigli, jer mi je omotnica vraćena. Pronađoh ju nedavno pri pregledu vlastite pismohrane pa ću vam, uz aktualne, u sljedeća tri dijela ove nizanke prikazati i te moje „veleumotvorine“.

Rock-sastav (prmetaljka)

BELI LOS ...

... Ne, već skopska rock-grupa. Koja?

(neobjavljeno, 10. IV. 1980.)


(Skandi Feniks broj 1248, 21. XI. 2023., str. 10)

N. N.

4 komentara:

Branko kaže...

Leb i sol

Anonimno kaže...

Beli los si trebao poslati u Eureku. Jedino..., nikako da povežem losa i rock.

Anonimno kaže...

Šteta utrošenog vremena, jer sigurno si dugo radio ovu premetaljku.

Nedjeljko Nedić kaže...

I jesam. Blage ja veze tada nisam imao, a nije mi imao ni tko pokazati.
Za Eureku tada nisam znao!