petak, 18. siječnja 2019.

Nenetova riznica zagonetačkih knjiga (18) – MOJI KVADRATI 7 x 7


Bh.-hrv.-srp. zagonetač i premetaljkaš svjetskoga glasa Miloš Milićević objavio je dvije zbirke vlastitih čarobnih četvorina 7 x 7 jednakoga naziva „Moji kvadrati 7 x 7“. U prvome, iz 2016., objavio je 139 kvadrata, a u drugome, dopunjenome izdanju iz 2017., čak 178. Svi kvadrati već su ranije objavljeni u enigmatskim časopisima i na blogu „TIO“. Ove dvije Miloševe zbirke odličnim su primjerom svim drugim zagonetačima koji će se pozabaviti vlastitim biografijama i monografijama.




Publicist

4 komentara:

Roka Mustashe kaže...

Hahaha, Nedjeljko obavezno "zaprži" čorbu nekom pikanterijom! Ovaj put je baš prezapržio. Čuj, svjetskoga glasa! Mora da je taj svijet jako mali, Nedjeljko. Ali svijet je svijet, bio onaj obični ili enigmatski. Hvala ti u ime cijelog tog svijeta.

Anonimno kaže...


Rešenja kvadrata Miloša Moloćevića:

KVADRAT
VEDRINE
ADRESAR
DRENOVA
RISOVAC
ANAVALE
TERACER

LAGRANŽ
AVRAMOV
GRUDAVA
RADENIK
AMANITA
NOVITET
ŽVAKATI

NATALIP
AVELINO
TERATER
ALAVOST
LITOTOM
INESORA
PORTMAN

Ovu ideju smo obradili Ranko Skopal i ja u "Kvizorami" ali sa PORTMAN na prvom mestu a NATALIE na sedmom mestu.

Da li se knjiga Miloša Milićevića može nabaviti?

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Majo, ništo ja nisam "zapržio". Miloš je dobio Argusa od Kviza, uvrstio ga je Zoki u "Svet anagrama" i "World of Anagrams", hvali ga i Pauletić, pa on to sigurno i jest.
Vlado, ima ih samo kod autora.

Roka Mustashe kaže...

Nedjeljko, oprosti, zaboravih se potpisati. Ono "Maja" nije moj nadimak već slučajno se našlo.
S poštovanjem,
M. Milićević