četvrtak, 14. veljače 2019.

Remek-djela hrvatskoga zagonetaštva (14) – PREMETALJKA ZA VALENTINOVO


Voljenoj za Valentinovo (premetaljka)

Slušaj draga te MOLITVE moje
što stale su u dvije slatke riječi.
Kad posumnjaš i zapitaš se što je?
„Da, _ _ _ _ _    _ _, to ti želim reći!“

(Ilija Ozdanovac, Feniks broj 213, 6. II. 2003., str. 46 i DUE, 14. II. 2017.)

Velemajstor

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

VOLIM TE

Anonimno kaže...

Remekdelo od sedam slova!? Kakve veze ima MOLITVE i VOLIM TE

Nedjeljko Nedić kaže...

Odgonetka je točna. U ostalome se ne slažem. I premetaljka: SIPAK JE (PIJESAK) je izvrsna a također ima sedam slova.

Anonimno kaže...

Ovaj komentar nije moj!
Moja je samo odgonetka!

UNESCO kaže...

SIPAK JE (PIJESAK) je doista izvrsna premetaljka.
MOLITVE (VOLIM TE) simpatična pjesmica, ali i ja mislim da ipak nije baš remek-djelo. Ali ne zbog broja slova, naravno.

Nedjeljko Nedić kaže...

Stihovi su enigmatski dobri.

A tko je anonimac pojma nemam. Cijenim tuđa mišljenja.

Бранислав Никић kaže...

Pre dosta godina udvarao sam se jednoj prelepoj devojci, pa sam između ostalog napisao jedno romantično pisamce i potpisao ga sa MOLITVE ljubavi!
Nije to odmah shvatili (nije se bavila enigmatikom), ali se oduševila kada sam joj objasnio šta znači. Bili smo u divnoj vezi godinu dana.

Nedjeljko Nedić kaže...

A onda si drugoj rekao MOLITVE!