nedjelja, 28. lipnja 2020.

Moja nova knjiga


Iz tiska ovih dana izlazi još jedna moja zagonetačka knjiga. Naslov joj je „Oraški zagonetački krug“ koji krije u sebi kratku povjesnicu zagonetaštva oraške općine. U knjizi sam predstavio dvadeset četvero bivših i sadašnjih oraških zagonetača koji su svi bili ili su i danas članovi Zagonetačkoga društva „Raščica“.



Bude li SOZAH-a, dobit će ju svaki sudionik, a ako bude odgođen, šaljem ju poštom. Ovo je moja 41. knjiga.

Publicist

Broj komentara: 6:

Aljoša Vuković kaže...

Svaka čast Nedjeljko! Čestitam!!!

gogoo kaže...

Čestitke na novoj knjizi.

Zdravko kaže...

Čestitam na novoj knjizi, Nedjeljko!

Rješenje pomicaljke je, možda:
BENKOVIĆ
MIŠKOVIĆ
KNEŽEVIĆ

Cryptoman kaže...

Čestitam!

zvonko kaže...

I od mene čestitke.

Nedjeljko Nedić kaže...

Hvala svima na čestitkama.

Zdravko: jest!