petak, 20. rujna 2019.

BH zagonetaštvo nekoć i danas (9) – ENIGMATSKI BRAČNI PAROVI


Općenito uzevši nema ih mnogo, pa tako ni u BiH. Neki od bh. zagonetnih brakova su Ljubica i Ferdo Pavešić, Dubravka Kolobarić Šagadin i Ivan Šagadin,  Margareta Totić, kojoj sadašnje prezime ne znam, i Hajrudin Hodžić, Indira i Muhamed Ramić. Nije mi znano jesu li Frida i Marijan Jurić bili bračni par.

BH zagonetač

Broj komentara: 7:

Neki Tip kaže...

Frida je rođena Sarajka (1920.) a Marijan je rođen na Kosovu (1931.). Nisu bili u rodu pa ni bračni par.

Nedjeljko Nedić kaže...

Razumio!

Unknown kaže...

Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 viber wcp i poziv

Unknown kaže...

Zena koja mo je pomogla jeste jedna baka starija koja radi preko 40 godina spajanje ljubavi i mene je spojila sa covekom koji me je ostavio. Divim se zeni i hvala joj do smrti !!!! +38765717269 njen broj

Unknown kaže...

Zena koja mo je pomogla jeste jedna baka starija koja radi preko 40 godina spajanje ljubavi i mene je spojila sa covekom koji me je ostavio. Divim se zeni i hvala joj do smrti !!!! +38765717269 njen broj

Nana kaže...

Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

Unknown kaže...

Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923