četvrtak, 20. veljače 2020.

Remek-djela hrvatskoga zagonetaštva (24) – BULJANOVA STIHOVNA PREMETALJKA


Blondinka ili ...

BRANITE meni da volim Laru
okrutni ljudi ovoga svijeta,
ja moćan bit ću da u svom žaru
onoga sažgam koji mi smeta ...
Ja volim Laru!

Izgubljen stojim na morskom žalu,
talas, gle, stremi ka tvrdoj stijeni
-i gledam sebe u tome valu
što maglom nestaje u svojoj pjeni ...
Ja volim Laru!

Lažete mene, vi zlobni ljudi,
ona mi nije okrenula leđa
-sa svakom zorom koja me budi
lagano takne kosa me smeđa ...
Ja volim Laru!

(Alojz Buljan, HiK, 1982. i „Anarime“, Narodno sveučilište Novska, Novska, 1994., str. 61)

Velemajstor

Broj komentara: 5:

Aljoša Vuković kaže...

Brineta

Nedjeljko Nedić kaže...

Da. Što kažeš za stihove?

Aljoša Vuković kaže...

Jako lipa pisma.

Aljoša Vuković kaže...

Pogotovo je teško pisati u rimi. Tu je tanka linija između dobre poezije i kiča.

Nedjeljko Nedić kaže...

Među najboljim je stihovnim zagonetkama koje sam pročitao.