utorak, 17. studenoga 2020.

Domoljubna poezija

 Grad u školjci nazivom je dopisnoga natječaja za najljepšu domoljubnu pjesmu koji od 2013. priređuje udruga „Braniteljice Domovinskoga rata Republike Hrvatske“. S pjesmom „Oda“  ove je godine slavio naš suradnik Aljoša Vuković iz Šibenika. Čestitamo mu kao i Iliji Ozdanovcu. Njihove će pjesme uz još 28 najboljih biti objavljene u zborniku s natječaja.

Oda

Kad pjesnik se

popne na planinu,

pod oblake sve se diže,

srce mu postane veće,

a Hrvatska još bliže.

A onda?

Onda u stihove udahne

miris šuma i ravnica,

zvuk mora i voda.

A onda?

Onda i ova mala pjesma

raste kao oda.


E, moj mrtvi prijatelju 

I da ti, napokon kažem, moj mrtvi prijatelju

kako nam bez tebe baš uludo prođoše godine

jer izgleda da i Bog je zaboravio za našu želju

dok smo onda stajali na braniku domovine.

 

 Srca su nam bila široka k'o ova naša ravnica

 krv šokačka nam je vruća tekla k'o hitra rijeka

trideset godina prođe, tek nam osta nevjerica,

misleći tih devedesetih, opet kretati ispočetka.

 

I dok ono isto Sunce sad mene sa neba grije

ti me sigurno  gledaš, tamo negdje sa visine

Da ti samo kažem, da ništa se promijenilo nije

I da smo brzo zaboravili sve žrtve Domovine.

 

Ja još pokušavam uhvatiti metak što mi te ote

I zaboraviti sve one dane, posebno tu nedjelju

Pa uglavnom psujem, „ono te“, o ti bezdušni  živote

Što ne da  još jednu šansu mom mrtvom prijatelju?

Čestitar

Broj komentara: 8:

Marko Mihaljević kaže...

Čestitam Aljoši na ostvarenom uspjehu!

Aljoša Vuković kaže...

Hvala Marko.

zvonko kaže...

Prelijepo!Čestitam obojici!

Aljoša Vuković kaže...

Hvala ti Zvonko.

Nedjeljko Nedić kaže...

I ja im čestitam. Pjesnici su čuđenje u svijetu!

Aljoša Vuković kaže...

Hvala Nedjeljko.

Luka kaže...

Čestitka obojici!

Aljoša Vuković kaže...

Hvala Luka.