petak, 27. listopada 2023.

Bili smo na SOZAH-u (11)

Na groblju u Dragaliću zgotivio sam tri spomenika sa zanimljivim i rijetkim prezimenima u Hrvatskoj.




Sudionik

Broj komentara: 6:

Branko kaže...

U Dragaliću ima dosta rijetkih prezimena - Barth, Šefer, Moravček, Maga, Peterlik, Trnka, Šupica, Karlik, Kohut....

Anonimno kaže...

Prezime Francuz nosi moj dobar prijatelj Dragan, Valpovcanan. Porijeklom iz Marjanaca gdje ih jos ima, npr. Naivni slikar Ivan.

Anonimno kaže...

Jutros napisah na MOG-u komentar o Francuzima i zaboravih potpis.
Uz isprike

stjena

Nedjeljko Nedić kaže...

Ove sam opazio zdesna i slikao!

Anonimno kaže...

Trebao bi češće obilaziti groblja, ko zna na kakve zanimljivosti bi naletio.

Nedjeljko Nedić kaže...

Ja mislim da rijetko tko tako često ide po grobljima kao ja.