četvrtak, 18. travnja 2019.

Iz zagonetačke fotoriznice (230)


Šesti po redu Enigmatski vlak vozio je na relaciji Zagreb-Koprivnica-Osijek u organizaciji ZS „Vazak“ KUDŽ „Ivo Mikac“ iz Varaždina. U službenom natjecanju sudjelovalo je jedanaest odgonetačkih ekipa, a jedna od njih bila je i ekipa novogradiškog MAR-a. Na fotografiji su MAR-ovci predvođeni Vjekoslavom Hudolinom, pa vjerujem da će nas Vjeko podsjetiti na njihova imena. Do Vjeke je Bjelovarac Dušan Kos poznat i po tome što se nikada nije odvajao od cigarete. I da, na poleđini imam zabilježeno, da je autor fotografije Vjeko Hudolin (netko ih je snimio njegovim fotoaparatom).


Neki Tip

Broj komentara: 5:

Nedjeljko Nedić kaže...

Prvi slijeva je Lebeda.

Vjeko Hudolin kaže...

Da, Nedjeljko, prvi slijeva je Lebeda, drugi Darko Radojčić, treći Pero Žetvrti sam ja i do mene je Dušan Kos. Ne mogu se sjetiti tko nas je fotografirao.
Nedjeljko, hvala ti na ovoj fotografiji, bit će nam dragocjena za naše izdanje "Iz povijesti novogradiškog zagonetaštva".

Neki Tip kaže...

Ima li Pero prezime, Vjeko?

Vjeko Hudolin kaže...

Petar Pero Matijević iz Požege, bio je aktivni član ZD "Mar" i suradnik više zagonetačkih listova. A ja nisam žetvrti nego četvrti. Pozdrav!

Nedjeljko Nedić kaže...

Hvala ide na Štefov račun. Lebedu znam, pa sam ga prepoznao, ali Matijevića i Radojčića nisam nikada vidio.