četvrtak, 25. travnja 2019.

Nova Kviskoteka (11) - broj 1250


Obilježavanje 25. obljetnice od izlaska prvoga broja Pedesetice i djelovanja Pauletićeve izdavačke tvrtke „Naša stvar“, kasnije preimenovane u „Karnak“ i „Sfinga art“, dogodit će se 9. lipnja 2019. Istoga će dana biti uručene nagrade najboljima na lanjskome PHE-u. Sve ovo doznajemo u novome 1250-ome broju Kviskoteke iz kojega donosim nekoliko sastavaka.


Filmogram

KIVNE BRANE TITA!



(Robert Pauletić, Zdenko Ćavar, Tonći Kulić i Maksim Antić,  Kviskoteka broj 1250, 26. IV. 2019., str. 1,  20, 24 i 45)

Kvisko

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Ideš li?

Zdravko kaže...

Rebus:
PARTI ZA NOVAC

Odlično!

Nedjeljko Nedić kaže...

Točno Zdravko.

Čekam(o) pozivnicu!

Бранислав Никић kaže...

Ova ideja za rebus je već korišćena i kao rebus i kao indirekt, ali je ovo najlepše ilustrovana verzija.

Nedjeljko Nedić kaže...

Sigurno si u pravu. Čudim se da su ga objavili iako imaju tvoju bazu rebusa.

Бранислав Никић kaže...

Pogledao sam u bazu rebusa i tamo ga stvarno nema. Ja ga se sećam, jer sam i sam došao na tu ideju. Međutim, u jednom od brojeva banjalučkog Rubikona, izašla je skandinavka sa slikom jednog navijača Partizana, a autor je bio vlasnik novina Mladen Spasojević. Kasnije sam ga video kao indirekt, čini mi se na takmičenju koje organizuje Nova Zagonetka iz Beograda.