utorak, 29. listopada 2019.

Čarobna četvorina 10 x 10


Crikvenički zagonetač Boris Babič ne sastavlja mnogo, ali kada sastavi ..., e, onda je to nešto izvanserijsko. Ovoga je puta uspio sastaviti čarobnu četvorinu 10 x 10 kojom se pridružio Antunu Cvitkoviću jedinome u Hrvatskoj kojemu je to bilo uspjelo. Bravo, Borise!


(Boris Babič, Kvizorama broj 1438, 26. X. 2019., str. 12)

Rekorder

Broj komentara: 7:

zarptica.53 kaže...

NADA PAMINA, ANEMONIZAM, DESETI NIVO, AMERITORAN, POTIMARITI, ANITA
MATIĆ, MINORATIVA, IZIRITIRAN, NAVATIVATI, AMONIĆANIN.

Čestitam!

IlijaO kaže...

Čestitke autoru, kog sam, eto, upoznao ove godine u Kraljevici!

Nedjeljko Nedić kaže...

Pridružujem se čestitkama. Bilo bi zanimljivo znati koliko je sati potrošeno za sastavljanje ovakvoga "čudovišta"?

Neki Tip kaže...

Čestitke Borisu iz Bjelovara. I ja sam ga upoznao u Kraljivici, makar se javljao Čvoru davno, davno prije. Čak sam mislio da je to neki "klinac" jer kad je došlo pismo iz Kraljevice od nekog BabiČa, mislio sam da ne zna dobro potpisati se, pa smo mislili da ima neke slovenske korjene, a da budem i danas iskren, ne znam od kud mu to "Č". Boris mi se obećao javiti i sliku poslati, a ja to još uvijek čekam. Razumijem ga i opravdavam: zaista je potrebno puno vremena da bi se ovakvo nešto sastavilo. Pozdrav!

gogoo kaže...

Čestitke za stotku, meni je teško i 49. A često prolazim kroz Kiriju.

RadojaR kaže...


Eh, ja sam sticajem nes(p)retnih okolnosti propustio upoznati Borisa u Kraljevici, a baš sam imao želju i raspitivao se za njega nakon što su pročitani rezultati subotnjih takmičenja i Borisovo ime među učesnicima. Međutim, on je već bio "nestao" i više se nije pojavljivao.

Inače, Babič ide u red autora koje najviše cijenim upravo zbog toga što, kao što je u podnaslovu rečeno, "ne sastavlja mnogo, ali kada sastavi..." U stvari, on je jedan od onih (nažalost, sve rjeđih) autora koji sastavlja samo tako - i nikako drukčije - kvalitetno i vanserijski, mimo ustaljenih šablona i nezahtjevnih kombinacija. A za to, naravno, treba vremena.

Bio sam u prilici da i ranije hvalim Borisove radove na enigmatskim blogovima, a za ovaj su riječi hvale suvišne. U mom kraju bi rekli, nek se hvali sam! Svaka čast, Borise!

Nedjeljko Nedić kaže...

Iza Radoje se nema što dodati. Znam samo da je Boris planirao doći na izlet u vinariju, ali ga je posao spriječio. Osobno mi je kazao da se preziva Babič.