nedjelja, 29. prosinca 2019.

Enigmoiskrice (16)


Na jedvite sam jade nekako uspio „uloviti“ imena i prezimena svih dvanaestero autora pitanja za HTV-ov kviz Potjeru. Problem je bio u kratkoći vremena u kojemu taj dio špice bude na zaslonu dalekovidnice, a radi se o svega 2-3 sekunde. Filip će me ispraviti ako sam kod nekoga pogriješio ili dopuniti ako mi netko nedostaje.

Igor Gabor, Domagoj Jović, Tomislav Jurašinović, Tena Jurišić, Lucija Kapural, Filip Karačić, Darija Marušić Brezetić, Rudi Mrazović, Silvija Pleština, Maja Rogulj, Davor Stanković i  Irena Škarica Milek.

Gledatelj

3 komentara:

Anonimno kaže...

Bilo bi zanimljivi znati ponešto o svakom imenu (jesu li enigmati; koliko dugo; objavljiju li što od ''klasične'' enigmatike i sl.). Isto vrijedi i za sastavljače pitanja u ovom novom ciklusu ''Milijunaša'' .



stjena

Nedjeljko Nedić kaže...

Filip je poznat, Lucija je novinarka koju najbolje poznaje Dubrović, dok o ostalima ne znam ništo. Možda će Filip napisati nešto više.

Filip kaže...

Pozdrav, isprike, mislio sam da mi se komentar objavio, ali, evo, očito nije. Od svih navedenih enigmat sam isključivo ja. Lucija je svojedobno radila u "Kviskoteci" i pisala zanimljive članke: biografije, zvjezdanu rubriku, zapravo sve tekstualne priloge, ali nije se bavila enigmatikom. Većina ostalih autora visoko su obrazovani ljudi koji se usputno bave i kreiranjem kviz-pitanja.