nedjelja, 29. prosinca 2019.

Nova Kvizorama (149) - broj 1447


Genijalna karikatura Petra Pismestrovića krasi posljednji Kvizoramin broj u 2019. godini. Pored prigodničarskih zagonetaka, tu su još i stalne rubrike: Blizanke, Pitalice ili-ili, Kombinirka, Tragom planetarnih blizanaca, 10 razlika za bistrooke ..., a Ranko je iz naftalina izvadio – Ivanu Banfić.

Kvizorama je vaš izbor i za 2020.!





Šaljiva premetaljka

SITOM NAJGORA!


(Želimir Kušić, Stjepan Tkalčević, Boris Antonić, Zvonimir Bach, Dragiša Cetić i Boris Nazansky, Kvizorama broj 1447, 28. XII. 2019., str. 1, 4, 12, 14, 31 i 41)

Kvizoramko

Broj komentara: 8:

Aljoša Vuković kaže...

Logogrifni:

Slatka dunja?

Anonimno kaže...


Slogovni megaron 5x5

A--ME-BI-CI-DI
ME-RU-LA-CI-JA
BI-LA-BI-JA-LI
CI-CI-JA-ŠI-TI
DI-JA-LI-TI-ČAR

Vlašar

Anonimno kaže...


Odgonetka naslovnice:

UŠKA
UPAD
TOJA
TRAM
ATKO
A==U
IVAN
NOGA
OVAS

Anafora: MAJA ŠUPUT-TATARINOV

Spajaljka: OBRAZINA (OB + RAZINA)

Vlašar

Anonimno kaže...


Odgonetka blizanki

OBUHVAT
BORDONE
IŽE=JER
LIMENKE
NĆ=POST
O=ROVINJ
STIHIJA
TELEĆAK

SHAKIRA
MELANIN
ILE=KNA
OSKOV=B
NI=SILE
ONTOLOG
SKRBITI
TIHANOĆ

Vlašar

Anonimno kaže...


Rešenje šaljive premetaljke: GASTRONOMIJA

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Aljoš: točno!
Vlašar: sve je točno!

Anonimno kaže...


Još neka rešenja:

Fudbaler "Dinama" - DANI OLMO (dvaput);

Mijenjaljka: PROLOG - UROLOG;

Školjka: ?

Vlašar

B. Antonić kaže...

Školjka

POLJE - KUP = POKUPLJE