utorak, 24. prosinca 2019.

Sfinga pita (9)


Učahurena premetaljka

Bijesan Marko
gredice sa plota trga,
o njem' samom neistinu
govorio negdje Grga!

(Antun Košir, Sfinga, 1966.)

Skrivačica

Brza voda bržoj rijeci teče,
uz Višegrad jedna drugoj stiže,
baš kako nam ono Andrić reče,
gdje na Drini ćuprija se diže!

(Antun Košir, Čvor, 1970.)


(Antun Košir, Čvor razbibriga broj 86, str. 3)

Slovni rebus

VU   VU   VU   VU   VU

(Antun Košir, Vjesnikov kviz broj 188, 2. V. 1979., str. 14)


(Antun Košir, Vjesnikov kviz broj 212, 2. IV. 1980., str. 44)


(Antun Košir, Vjesnikov kviz broj 267, 12. V. 1982., str. 21)


(Antun Košir, Vjesnikov kviz broj 357, 23. X. 1985., str. 9)

Dio kola (premetaljka)

BALKANSKI GROZD

(Antun Košir, Feniks broj 120, 15. VII. 1999., str. 57)


(Antun Košir, Kvizorama)


(Antun Košir, Kvizorama broj 871, 13. XII. 2008., str. 12)


(Antun Košir, Kviskoteka broj 1284, 20. XII. 2019., str. 38)

Kolega

Broj komentara: 12:

Aljoša Vuković kaže...

Ugasli vulkan, Nikad emigrant, Jad i bijeda

Aljoša Vuković kaže...

Trotinet

Aljoša Vuković kaže...

Davorije

Aljoša Vuković kaže...

Logogrifni: Zlatna lisica (Klatna, litica)

Dejan Minić kaže...

Opisni sendvič: SUDOPER (super, do)

Dejan Minić kaže...

Možda ovaj jedva vidljivi rebus iz Čvora: DJEDE, TRPE ZA STARE (D jede, trpeza S, T are).

Aljoša Vuković kaže...

Dejane, ajde molim te riješi i onaj slovni VU VU VU VU VU. Ja nisam skužio, a baš sam nestrpljiv. Hvala u svakom slučaju.

Dejan Minić kaže...

Ne mogu, Aljoša. Ovde nije data nikakva pomoć, ni za rešenje ni za postavku, a kombinacija je bezbroj. Nešto i nemam živaca za slovne rebuse. Sačekaćemo domaćina da upiše.

Anonimno kaže...


Odabrane odgonetke Koširovih izuzetnih umotvorina:

Skrivačica: "NA DRINI ĆUPRIJA";

Magični lik: DEGUSTATOR, PODSTICAJI, SVETI JANEZ, TARACARINA, ZOLTAN ILIN, USVOJENICA, KVARIZANAT;

Učahurena obrtaljka: JAGLAC - ALGA;

Čahura: APARAT - PARA;

Učahurena premetaljka: TINTORETTO - TROTINET;

Ispuštaljka: MLADICA - LADICA;

Piramida: N, RN, NAR, SRNA, ARSEN, NERAST, STEARIN, TRINAEST, ? , PENTRATI SE, STEREOTIPAN, PATERNOSTERI, NEOPETRARKIST, POKRETNE STVARI, PROTIVNE STRANKE, NEPROKREATIVNOST.

Sfinga pita - anagram: TRUSKA - TURSKA;

Vlašar

Aljoša Vuković kaže...

OK. Hvala ti svejedno. Baš sam nestrpljiv. Pokušavao sam i ja, ali ne ide.

IlijaO kaže...

Dragi moji( za Vlašara ), u skrivačici je skriven Rzav ( bRZA Voda), i to je rješenje!

Nedjeljko Nedić kaže...

Odgonetke su vam sve točne.
E, ima jedan problem: ja ne znam rješenje toga rebusa. Nekada davno kada sam ga prepisao, zaboravih napisati, a toga broja Kviza nemam. Domislim li se, napisat ću.