ponedjeljak, 28. ožujka 2022.

Par rebusa

 


(Dragiša Cetić, Enigmatski đerdan broj 1137, 24. III. 2022., str. 30)


(Budimir Ćosović i Stjepan Orešić, Kvizorama broj 1561, 26. III. 2022., str. 44)

Rebusko

Broj komentara: 7:

Aljoša Vuković kaže...

G, radio, kolica = Grad i okolica

Aljoša Vuković kaže...

Prijeklop panela (prije Kloppa Nela)

Miroslav Cvetković kaže...

Rebus GRAD I OKOLICA objavio sam na Fejsbuk stranici Zagonetačkog kluba Dragalić 21. 11. 2021. godine, a 7. 1. 2022. godine i na svom blogu "Miroslavljeva enigmatika i ostalo". Nalazi se i u bazi objavljenih rebusa.

Dragiša kaže...

Provjeravao sam bazu, ali mi je vjerovatno promaklo ili možda još nije bilo ažurirano, pošto sam i poslao negdje početkom januara. Svakako moja nepažnja da to nisam vidio (ili upamtio) na navedenim mjestima koja često posjećujem! Nenamjerna greška!
Izvinjenje Miroslavu!

Anonimno kaže...

Ni Đerdan, a ni ovaj blog nemaju urednika. Samo štancaju...

Miroslav Cvetković kaže...

Nije nikakav problem, Dragiša. Dešava se i meni da ponovim nečiju ideju. U bazi objavljenih rebusa piše da sam taj rebus objavio u dnevnom listu "Srpski telegraf", a to nije tačno. Tamo sam objavio GRAD I OKOLINA.

Nedjeljko Nedić kaže...

Tako je to s rebusima i anagramima.
Rješenja su u redu!