utorak, 23. siječnja 2024.

Dejanov rebusni kutak (3)

 


Dejan Minić

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Mamu rani brica
(mamuran Ibrica)

Anonimno kaže...

Brico porezao majčicu kad ju je brijao. Lijepa priča

Dejan Minić kaže...

Nedjeljko, kod tebe prava najezda anonimusa.

Jok, bato, puškom ili nožem je ranio. Eno ti po novinama slučajeva kol´ko hoćeš. Nije ovo rebus za školske udžbenike pa da rešenje bude društveno i politički korektno. Ovo je hardcore blog:)

Rebus za DRK 4 (odlična skraćenica) sam već poslao, ali za DRK 5 imam jedan seksi rebus. Samo još da ga ilustrujem.

Bud kaže...

Ja sam prvi anonimni (01:13), ali mi nije prihvatilo potpis (možda sam već spavao :):).
A tko je ovaj drugi, malo teže pitanje

Dejan Minić kaže...

Ja u to vreme sigurno spavam. Pozdrav B.:)

Nedjeljko Nedić kaže...

Rebus je dobar, rješenje točno, a i ja sam vjerojatno zaspao.