petak, 5. srpnja 2024.

Nova Kviskoteka (282) – broj 1521

Izvjesni Adi Šoše, koji valjda pjeva, očito je novi Robijev ljubimac pa ga ima u sva tri njegova časopisa. Tu je još i Grace Jones, instagramuše, Viola boje mora, Minioni ...

Ljeto je in – Kviskoteka!






(Robert Pauletić, Mato Glibo, Ibro Memić, Mate Medvidović i Zoran Radisavljević, Kviskoteka broj 1521, 5. VII. 2024., str. 1, 8, 11, 30 i 44)

Broj komentara: 7:

Aljoša Vuković kaže...

Zvukovi mandolina (Z vukovi, M andol, Ina)

Aljoša Vuković kaže...

Danny Makkelie

Dejan Minić kaže...

Nedjeljko, da iole pratiš muzičku scenu, znao bi za ovog sjajnog Mostarca, ali ne postižeš zbog bavljenja teorijama zavera:)

Više godina peva, nekada je imao dugu kosu i relativno je popularan u celom ovom našem regionu. Od njega se tek dosta očekuje. Pozdrav za tebe i za Roberta.

UNESCO kaže...

zlato
Nobel
triko

Aljoša Vuković kaže...

Ples s vukovima
Nedodirljivi
Horizont
Costner

Nedjeljko Nedić kaže...

Rješenja su točna.

Čuo sam ja za njega, čak sam ga uvrstio i u jednu objavljenu skandimanku, ali ovako je simpatičnije.
Ja slušam isključivo rock 70.-90. i posavske izvorne pjesme.

Dejan Minić kaže...

Dobro, i ja sam roker, ali izađem pomalo van svog okvira. Uostalom, muzika ne bi trebalo da se deli po žanrovima, već samo na onu koja prija ili ne.