petak, 18. listopada 2019.

Rjučnuk 2


Zahvaljujući Marku Mihaljeviću Rjučnuk, odnosno rječnik pojmova koji od samoglasnika imaju samo onaj posljednji – „U“, doživio je svoje drugo izmijenjeno, dopunjeno i prošireno izdanje. Ova knjiga tako čudnovat naziv duguje onomu kojemu je „uspjelo“ u prvome izdanju ne uvrstiti pojmove „kupus“, „kukuruz“, „smrznut“ i „stvrdnut“. Iako je brojem stranica manja, sadrži 500 pojmova više od prvoga izdanja. Nadam se da će i u vašim osobnim bibliotekama zauzeti zasluženo mjesto kao što je u Antunovoj i mojoj.



Tone

Broj komentara: 8:

Krsta kaže...

KUPUS ili KUKURUZ, svejedno, ali u RJUČNUK-u lepo su se uklopili, kao i ostali pojmovi, a autori zaslužuju svaku pohvalu na uloženom trudu.
Dobio sam RJUČNUK.
Pozdrav autorima.

Anonimno kaže...


Imam prvo izdanje RJUČNUKA, Zainteresovan sam i za drugo izdanje.
DA LI NEDJELJKO DOLAZIŠ NA SAJAM KNJIGA?
Jedan sastanak enigmata na Sajmu knjiga je u petak 25. 10. na štandu NOVOSTI ENIGMEi ALME a drugi sastanak je sutradan u subotu 26. 10. kada se očekuje dolazak enigmata iz belog Manastira, Bora, Kikinde i dr.

Vlašar

Anonimno kaže...


Dopuna i ispravka: U petak je skup na štandu NOVOSTI ENIGME na Sajmu medija od 15 do 19 časova (objavljeno na sajtu Novosti enigme). U subotu dolazi jedan broj enigmata iz unutrašnjosti i iz Hrvatske: iz Bora, Belog Manastira, Ki-kinde i dr.

Vlašar

gogoo kaže...

Zbilja dobra knjiga sa mnogim zanimljivim pojmovima (hvala na poklonu). Burnum sam vidio nedavno, a slučajno sam već prije znao za Humulus lupulus jer su mi i rođena žena i sin agronomi, radili i u Pavlomiru. Kakvo je bio vino?

gogoo kaže...

Inače, i najviši vrh planine Kilimanjaro se zove Uhuru ili Kibo (5.895 m) i želja mi je popeti se do njega.

Zdravko kaže...

Čestitam autorima na RJUČNUKU! Nadam se da će mi uskoro obogatiti moju enigmatsku biblioteku.

Nedjeljko Nedić kaže...

Na Sajam, nažalost, ne mogu doći. Primjerke za vas imam.

Zdravko, kopirao sam kvadrate pa ću ti ih poslati skupa s knjigama kada budem išao u Županju.

Hvala vam svima na čestitkama.

Anonimno kaže...


Odgonetka U - sužavaljke:

1. MUS MUSCULUS
2. UH, UH, UH, UH, UH
3. U-JU-JU-JU-JU
4. KUZU, KUZU
5. UNPLJUGD
6. U ŽRVNJU
7. TUTUŠ
8. WUXU
9. ČUĐ
10. UF
11. U

Vlašar