subota, 22. veljače 2020.

Iz zagonetačke fotoriznice (500)

Evo, dogurali smo do 500. fotografije, malog jubileja ove rubrike. Ne znam je li rubrika privukla vašu pažnju, ali objavljivao sam fotografije vezane za zagonetačka događanja i same zagonetače u raznim prigodama. Možda je malo previše Čvora, a onda posebice tadašnjeg predsjednika, tajnika, urednika i tko zna što ne, Nekog Tipa iliti Štefa. Očekivao sam više rasprave, više fotografija iz drugih izvora, no vrlo malo ih je pristiglo. Hvala onima koji su se uključili u objavu svojih fotografija u ovoj rubrici.



Za 50. obljetnicu Čvora snimljena je jedna zanimljiva fotografija – nazvao bih je obiteljska jer doista na njoj je mnogo onih koji su žrtvovali dio svojih života ugradili u „Čvor“. Stariji zagonetači će sve prepoznati, mlađi (ima li takvih?) će sada čuti koju riječ o njima. Pa redom od lijeva: Hrvoje Horvat (moj sin, grafičar, urednik, autor pokoje zagonetke i direktor današnjeg Čvora), Anastazija Tarbuk (moja unuka, ponekad riješi pokoju osmosmjerku), Luka Horvat (unuk, magistar kineziologije, odgonetač), Gordana Horvat (moja supruga, ugostila je brojne zagonetače u Bjelovaru, pomagala oko korektura knjiga, slagala arhivu Čvora i naravno, trpjela moje svakonedjeljne izostanke vezane uz enigmatska događanja), Ksenija Sabljić (grafička suradnica u uredništvu), Jadranka Karanović (dugogodišnja poslovna tajnica i voditeljica računovodstva), Pero Galogaža (počeo u Čvoru, završit će u Feniksu, jedan od mojih „sinova blizanaca“ ako to smijem tako reći), Ljiljana Tuk (danas Jandragić, tehnička suradnica u uredništvu u vremenu kada nije bilo PC tehnologije), Željko Jandragić („brat blizanac“, čvoraš od glave do pete i danas, urednik u Feniksu), Stjepan Horvat (Neki Tip, Host, Štef), Anita Tarbuk (moja kćerka, prof. dr. sc. tekstilne tehnologije – iskreno ne znam točno što, sastavljala je dosta osmosmjerki u Osmosmjerci), Gabriel Tarbuk (najmlađi unuk, teško da će u enigmatiku pored svih računala i inih čudesa), Mihaela Tuk (kćerka Ljiljane Tuk) i Sara Horvat (moja prva unuka, dr. med., odgonetačica i likovna kreatorica).

Neki Tip

4 komentara:

Nedjeljko Nedić kaže...

Bilo jednom u Bjelovaru ...!

gogoo kaže...

Lijepa porodična.

Zdravko kaže...

Da, baš lijepa slika za uspomenu!
Ovakvih fotografija nikad previše!

Nedjeljko Nedić kaže...

Na slici nema jedino Irene Perine. Slika za povijest!