četvrtak, 20. veljače 2020.

Nova Kviskoteka (54) – broj 1293


Zvijezde nove Kviskoteke su poznati Korejci i mentori i natjecatelji u drugoj sezoni hrvatskoga The Voicea. Njezine su stranice popunili autori zagonetaka s potpisom Ursus, Mag, Ride, Zoradis, Alan, Keka, Suzy Oliver, Ness, Dylan, Marky Mike, Amer, Tea, Gloria i radovi Nikoline Kraus, Ibre Memića, Ivana Mandira, Tonćija Kulića, Ive Medveda i Antuna Košira. Sve je iscrtala Sonja Pavlina.

Dajte The Voiceu Kviska!



Pentherafobija je iracionalni strah od punice ili svekrve!



Naša pjevačica (premetaljka)

KAD NA VINIL?

(Robert Pauletić, Tonći Kulić, Miro Ružić i Ivo Medved, Kviskoteka broj 1300, 21. II. 2020., str. 1, 4, 21, 28, 38 i 48)

Kvisko

Broj komentara: 6:

Aljoša Vuković kaže...

Rebus: Promet Ejubu smeta (Prometej, U, bus, meta)

Pjevačica: Ivana Kindl

Zdravko kaže...

Štit:
LUNDGREN
INTERESI
ZDEPASTO
AGRAMERI
TRESETAR
BESTRAGA

Nedjeljko Nedić kaže...

To je točno. Mene zanima, bolujete li vas dvojica od pentherafobije? Ja ne mogu od toga biolovati jer mi je punica preminula prije sedam godina.

Aljoša Vuković kaže...

Ne. Moja je živa fala Bogu i dobra je prema meni, kao i ja prema njoj.

Zdravko kaže...

Gdje iskopa tu riječ?
Nikad nisam čuo za nju prije.
Našao sam objašnjenje na internetu, ali kako je ne navodi nijedan od naših poznatih rječnika stranih jezika?

Nedjeljko Nedić kaže...

Riječ je navedena u rubrici "Vjerovali ili ne" u novoj Kviskoteci. Ni ja ju nikada prije nisam zapazio.