nedjelja, 8. ožujka 2020.

Dan žena u zagonetkama


PJESMA – POTIRALJKA

Lice bijelo poput snijega
Ruke nježne kao svila
Zavoljeh ju zanavijeka
Kad bi samo moja bila.

Kosa plava kao nebo
Oči crne poput noći
Ne upoznah srce njeno
A na put mi valja poći.

U snovima još ju tražim
Enigmama liječim dušu
Zadatcima ja ju svlačim
Živčan molim sada tu.

 (Nedjeljko Nedić, Kvizorama broj 1124, 19. X. 2013., str. 14)

Dvostruka premetaljka

SAMO VAL MI TIŠE šaputati znade
tu pjesmu za dušu, tako nježne rime,
tužnom srcu nekom otkucaje krade
u ljepoti svojoj krije njeno ime.

MISLI VAŠE TAMO odmah odlutaju
na obalu mora gdje lavande zriju,
pjevačicu našu odmah prepoznaju
jer početne riječi njeno ime kriju.

(Ilija Ozdanovac, Feniks broj 159, 11. I. 2001., str. 47 i DUE, 24. I. 2017.)


(Željko Jozić, Skandi Feniks broj 1025, 5. III. 2019., str. 7)



(Ivan Mandir, Skandi Feniks broj 1077, 3. III. 2020., str. 2 i 3)

Čestitar

Broj komentara: 5:

Aljoša Vuković kaže...

Dvostruka premetaljka: Tomislava Miše

Aljoša Vuković kaže...

Pjesma-potiraljka: Ili je žena ili Žanet (ne da mi se više križati, ali ova žena ili Žanet je dobro namučila i tebe, kad si joj ovako lijepu pjesmu napisao, a i mene, jer sam pet-šest puta križao)

gogoo kaže...

Križaljka 'Žena':

Ženski akt
Male žene
Žena mačka
Ženski bicikl
Žena za sva vremena.

Nedjeljko Nedić kaže...

Gogoo: tako je!

Aljoša: Tomislava Miše i ŽENA! To sam sastavljao duže nego maksitalijanku. Jedna od mojih najboljih zagonetaka u karijeri!

Aljoša Vuković kaže...

Odlična je.