petak, 29. svibnja 2020.

Zagonetači su i pjesnici (12) – ALJOŠA VUKOVIĆ


Kad sam došao  pred zid
Kad sam došao pred zid,
nisam kroz njega
mogao glavom.
To bi bilo isto
kao da se tučem
s lavom.
Da bih izbjegao
ovakvu smetnju,
sljedeći put, umjesto psa,
vodim bager u šetnju.



Vodene kozice
Kad dobijete
vodene kozice,
nemojte se hvatati za glavu.
Lezite samo
na livadu
i pustite ih
da pasu travu.




Višnjik
Dobre su breskve
u breskviku,
dobre su šljive
u šljiviku,
dobre su smokve
u smokviku,
a najbolje trice
u Višnjiku!



Stihotvorac

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...


Čestitamo ALJOŠI VUKOVIĆ rođendan i veoma uspelu pesničko enigmatsku karijeru!

Vlagor

Aljoša Vuković kaže...

Hvala vam!

Nedjeljko Nedić kaže...

Višnjik i Kune su mi najbolje.

gogoo kaže...

Zgodni stihovi i rješenje za vodene kozice. Ne vidim ti prve fotke.

Zdravko kaže...

Još jutros sam ovdje čestitao Aljoši rođendan, ali pošto sam bio na poslu, moguće je da u brzini (nedostatku vremena) nisam završio proces do kraja.

Nije bitno, sada sam imao vremena da pročitam pjesme. Mnogo mi se sviđaju! Sretan rođendan :-)

Sad vidim da sam ustvari čestitao par postova ispod, ali nema veze.