četvrtak, 29. listopada 2020.

XXXVI. SOZAH u Feniksu

 





(Pero Galogaža, Radoja Racanović, Nevenko Soldo, Sreten Perić, Adnan Spahić, Luka Pavičić i Marko Mihaljević, Feniks broj 673, str. 4, 38 i 39)

ZDR-ovci

Broj komentara: 7:

Aljoša Vuković kaže...

Rebus: As ima Covid (Asim, Aco, Vid)

Anonimno kaže...


Neke odgonetke sa SOZAH-a:

Slogovna četvorina 4 x 4

VI-DO-VI-CE
DO-NI-JE-TI
VI-JE-ĆA-NJA
CE-TI-NJA-NIN

Premetaljke: STOŠESTA ORAŠKA BRIGADA;

Potiraljke: TOPIĆ;

Piramida:

O, ON, TON, NOTA, STANO, BOSTAN, BANSTVO, BENAVOST, SVETA BONA, VRATA BOSNE, VESNA BOROTA!

Srdašce:

=OTA=
APAŠI
SABOR
ČVOKA
=ARA=

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Perin rebus i Adnanova potiraljka su odlični.
Perina piramida nije sastavljena tijekom SOZAH-a, ali je desetom riječju vezana uz njega.
Sve je točno.

Nedjeljko Nedić kaže...

U slogovnoj četvorini drugi je pojam DOPRIJETI!

Anonimno kaže...

Nije moj rebus ništa posebno, a nije ni Adnanova potiraljka. Nedjeljko misli kako je bolja potiraljka ona koja ima više slova. Adnanova potiraljka ima "višak" JE, tako da su po meni, a vidio sam u Kvizorami, i po Borisu bolje one druge dvije čiste. Ostat će enigma jesu li Jozić, Mihaljević i Kvalić zaslužili više bodova...

Nedjeljko Nedić kaže...

Kratak, jednostavan i sastavljen na licu mjesta i mora biti dobar.
Osim križaljaka, Željko, Marko i Valter nisu imali dobrih radova. Marko, k tomu, slogovni kvadratić uopće nije sastavio. Pero je ostao bez bodova u premetaljci. Pobijediti je mogao još samo Stipan, koji nije sastavio ni križaljku, ni četvorinu.

Cryptoman kaže...

Slažem se sa Nedjeljkom da je Perin rebus u uslovima "brzopotezne enigmatike" jako dobar. Čisto, efektno i osigurano od ponavljanja ideje.
Što se mojih radova tiče, naravno, teško mi je biti objektivan. Ali mogu bar reći da mi se najviše sviđa potiraljka. Dosta sam vremena vrtio ta slova i baš mi bilo drago kad sam osnovnu ideju doveo do kraja. Jeste duža, ali tu treba uzeti u obzir i da je dugačka sama sintagma koja je asocijacija sa rješenjem. Evo, sad gledajući, moglo se i izbjeći to JE viška: TRAŽI MI ODVEĆ U SLOVIMA PREDSJEDNIKA... E sad, da li je to bolja kombinacija? Ne znam. Meni ona prva zvuči kao prirodnija, spontanija rečenica.
A što se ovih čistih potiraljki tiče, meni tu opet malo fali neka jača/preciznija asocijacija na rješenje. Doduše, nije ni baš da smo bogati iskustvom u pravljenju zagonetaka od političara pa se možda i zbog toga malo teže složiti oko detalja...