subota, 26. prosinca 2020.

Sir Zdenko (4)

 

(Zdenko Ćavar, Čvor Križaljka broj 355, 8. VIII. 1984., str. 7)

(Zdenko Ćavar, 5 + plus broj 1, ožujka 1997., str. 8)

Rebus

Postavka: 4 – 4 – 4 – 4, odgonetka: 6 – 6 – 4

(Zdenko Ćavar, Feniks broj 415, 4. XI. 2010., str. 91)

(Zdenko Ćavar, 50 skandi broj 676, 21. XII. 2020., str. 36)

Kolega

Broj komentara: 6:

Бранислав Никић kaže...

Kupina jedino rađa (kupi naje Dino Rađa)

Č. Jelić kaže...

Nedjeljko, nešto si pobrkao. Ovo je moj rebus. Objavljen je u paru sa drugim na kojem je Toni Kukoč.

Dejan Minić kaže...

Mogao bi Nedjeljko (za kaznu:)) da skenira ta oba rebusa, pa da vidimo kako to izgleda.

Nedjeljko Nedić kaže...

Na stranici je sa Zdenkovim radovima. Kako je križaljka išarana, izdvojio sam samo ovaj rebus, a drugi s Kukočem mi nije jasan: POSUĐENO SOTONI (POSUĐE NOS'O TONI?). Znači, rebusi su tvoji, ali su u Zdenkovoj križaljci.

Č. Jelić kaže...

Ovo već postaje pomalo besmisleno. Znači, rebusi su moji i u mojoj su križaljci. Drugi rebus je POSUĐENI ŽETONI (posuđe niže Toni).

Nedjeljko Nedić kaže...

Ta mi stranica nije dostupna. Očigledno sam ju smjestio u Zdenkovu umjesto u tvoju mapu. Ispravit ću, čim ju nađem.