nedjelja, 27. lipnja 2021.

Nova Kvizorama (220) – broj 1522

Dobili smo nove kolege – Zorana Vakulu i Nika Titanika, a Izrael novoga predsjednika. Meni je umro imenjak glumac Ned Beatty, dok je Bud posve jednako kao i ja premetnuo sabornika Ninu Raspudića, koji je sinoć gostovao u Tolisi. Osmice i osmice sastavio je Mollard. Mnogo aduta za samo jedan broj.

Družite se s Kvizoramom i tijekom EP-a u nogometu!


Novi izraelski predsjednik (premetaljka)

AH, SRCE O GAZI!


Aforizam

Loše mi je od onoga što su sve uradili za moje dobro!



(Želimir Kušić, Boris Nazansky, Milan Đurić, Tomislav Mihanović, Ivan Hrgović, Zdravko Žarković i Zdenko Bakotić, Kvizorama broj 1522, 26. VI. 2021., str. 1, 3, 12, 16, 35 i 41)

Kvizoramko

Broj komentara: 7:

Aljoša Vuković kaže...

Logogrifni rebus: Maškarada (miš, karaka)

Josip Kojundžija kaže...

Može biti i MUŠKARAČA... Obzirom da je Logogrifni direbus, vjerovatno su to ta dva rješenja... Puno pozdrava...

Božo kaže...

Može biti i MUŠKA RUKA,to je česta izreka.

Anonimno kaže...

Ne može, jer mijenja se peto slovo a ne četvrto!

Božo kaže...

Propustio sam odbrojavanje,pardon.

vlašar kaže...


Neke odgonetke:

Naslovnica

ALDO
NEON
OGNJI
R=ON
OAZA
INES
TAM=
SRCE
ITIL

Na stopama: CRISTANO RONALDO

Rešenje magične zvijezde:

INDIRA LEVIĆ
=DARIVALAC
==KAVANAR
=MILANOVIĆ
BIJELA VRANA

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

MAŠKARADA - MUŠKARAČA su točna rješenja.
Vlado, imaš dvije greškice: fali ti "I" kod Cristiana i Indira LEVAK.