petak, 27. svibnja 2022.

Na današnji dan (509)

 

Zagonetka, dodavaljka i mijenjaljka

Ja sam jedna životinja mala

mnogome sam počinila kvara.

Sastojim se samo iz tri slova

iz jednoga, pobratime, sloga.

Progone me ljudi iz svoijeh kuća

pa čak vele da sam palikuća.

Životinja jedna me tamani,

ah, to mi je neprijatelj pravi.

Dodaš li mi sad dva slova neka

tad postajem u Ugarskoj reka.

O toj reci vi pojma imate,

čul' ste za nju, ta svi je poznate.

Oduzmeš li, pako, jedno slovo,

mesto Njega dodaš drugo, novo,

dobiti ćeš rešavaljku tada –

ime jednog u Srbiji grada.

I o tome vi pojma imate –

de' na pos'o pa me rešavajte!

(Isaije Mitrović, Golub broj 6, 1900.)

Posjetnica

MIRKO TOMANIĆ, SOPOT

(Ivan Antonić, Čvor Vinkovačke jeseni broj III, srpnja-kolovoza 1969., str. 7)

Nadnevko

4 komentara:

Aljoša Vuković kaže...

Miš, Moriš, Niš

Nedjeljko Nedić kaže...

MIŠ - TAMIŠ - NIŠ

Anonimno kaže...


Odgonetka: POMOĆNIK MOTORISTA

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Da!