utorak, 21. svibnja 2024.

Anagramijada


„Anagramne čarolije“ nazivom je nove enigmatske knjige Zorana Radisavljevića, u cijelosti posvećene Međunarodnome prvenstvu Srbije za anagramiste. Na njezinih 110 stranica Zoki je donio iscrpna izvješća sa svih MPS-ova održanih u razdoblju 2002.-2022. navodeći sve sudionike, tablice te izbor najuspjelijih premetaljaka. Knjiga je predstavljena na stranicama Kviskoteke te na njegovu blogu ŠMEK. U prilogu vam donosim samo pobjedničke premetaljke, dok ćete ine, ukoliko vas zanima, moći pogledati nabavite li knjigu kod autora.



Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

U Rapcu je samo Štef predstavio svoje knjige, a ostali se nisu pojavili jer su imali važnije poslove.

gogoo kaže...

Dobre premetaljke, možda jednom napravim slično.

Quizmaster kaže...

E, jeste... Nemam preča posla nego da predstavljam knjigu vama koji namerno nećete da kupite najbolju enigmatsku literaturu zato što je ja objavljujem.

Nedjeljko Nedić kaže...

Glede moje, Anonimni je u pravu, ali meni je oko 16:30 rečeno da toga skupa nema pa sam s Markyjem otišao na piće. Živa istina!

Anonimno kaže...

Ne ulazeći u probleme predstavljača, treba ispraviti u knjiga nije predstavljena.

Anonimno kaže...

A ko ti je rekao da toga skupa nema? Pa na skupu je bili pedesetak ljudi i Štef je prodao desetak svojih knjiga.

Quizmaster kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Nedjeljko Nedić kaže...

Meni je rekao Štef. Ispravljam.

Neki Tip kaže...

Samo koji kad su bila dva?