nedjelja, 26. svibnja 2024.

K-rebusi

 




(Robert Pauletić, Kviskoteka broj 1515, 24. V. 2024., str. 8, 24 i 38)

Broj komentara: 14:

Anonimno kaže...

Ovo mi je nepodnošljivo poznato.

Nedjeljko Nedić kaže...

I meni. Imao sam davno rebus PODNOŠLJIVA KLIMA objavljen u Feniksu.

Boris kaže...

Br.1 Sangvinici u saboru.

Boris kaže...

Br.2 Kanape Teu raduje.

Boris kaže...

Br.3 Nepodnošljive susjede.

Anonimno kaže...

Još davnije imao je Željko Sviben PODNOŠLJIVE ZIME. Znalac

Aljoša Vuković kaže...

Podno šljive je Senidah (dah podnošljive jeseni)
Eto i moj mali obol s Podno šljive

Nedjeljko Nedić kaže...

Rješenja su točna!

Anonimno kaže...

Odlično Aljoša. Moj prijatelj Husnija iz Ljubljane je Senidin stric pa tako poznajem tu strastvenu pjevačicu koja ovaj vikend nastupa na festivalu u Umagu. Pero

Бранислав Никић kaže...

Ja sam 1994. u Zagonetki objavio: NEPODNOŠLJIVA KLIMA (NE podno šljiva klima (glavom) )

Boris kaže...
Autor je uklonio komentar.
Boris kaže...

Senida nastupila u Umagu ispred Baby Lasagne.

Anonimno kaže...

Senidah

Aljoša Vuković kaže...

Hvala, Pero!