utorak, 29. rujna 2020.

Doajenove petice

 1.) BI, ČA, ČA, KO, KO, NI, NI, NIN, NO, NO, O, O, RI, RI, STA, STA, STVA, TI, TI, VA, VA, VA, VI, VI, ZA.


VODORAVNO I OKOMITO: 1. Stanovi izgrađeni od prirodnog materijala s optimalnim uvjetima za život u njima, 2. Realizirati, 3. Stara zbirka osnovnih propisa državne vlasti kojima se nešto određuje, uređuje, dopušta ili zabranjuje (mn.), 4. Brdo blizu Valjeva, 5. Stanovnik Vitinice kod Zvornika.

2.) DA, GO, GO, JA, JA, JA, JA, LA, LA, NA, NA, NA, NI, NI, PI, PI, PO, PO, RI, RI, SVE, TI, TI, TI, VA.


VODORAVNO i OKOMITO: 1. Polugolo, 2. Potpuno alkoholizirani, 3. Rod patuljastih sukulentnih biljaka iz porodice čupavica, „ruža Karoo“, 4. Dobro ložiti, podjarivati, 5. Morske životinje iz reda amonita koje su živjele od devona do perma.

Boris Antonić

4 komentara:

Anonimno kaže...


Odgonetke slogovnih kvadrata 5 x 5:

BI--O-STA-NO-VI
-OSTVA-RI-VA-TI
STA-RI-ZA-KO-NI
NO--VA-KO-VA-ČA
VI--TI-NI-ČA-NIN

NA-PO-LA-NA-GO
PO-SVE-PI-JA-NI
LA-PI-DA-RI-JA
NA-JA-RI-VA-TI
GO-NI-JA-TI-TI

Vlašar

B. Antonić kaže...

Odgonetke su ispravne.

B. Antonić kaže...

Brdo kod Valjeva je NOVAKOVAČA (jedna riječ).

Nedjeljko Nedić kaže...

Pogriješio sam.