subota, 26. rujna 2020.

Zagonetanje na oraškome SOZAH-u

 Ilija Ozdanovac i Nedjeljko Nedić sastavljačima su priredili šest zadataka. Prvi od njih bila je skandinavčica 14 x 8 s već upisanim tematskim pojmovima NERETLJAK i BAKIR BEŠIREVIĆ. Prve četiri koje donosim su s natjecanja, a posljednja je izvan konkurencije.

Nevenko Soldo

Radoja Racanović

Sreten Perić

Adnan Spahić

(Marijan i Nedjeljko Nedić, izvan konkurencije)

Manje poznati pojmovi: APTA, AINI – Klaić, ATNAM – ER 5, ROTI – otok u Timorskome moru, NASATKE – oštrom uzanom stranom, nasatice (RMS)

ZDR-ovci

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Nedostaju ocjene žirija.

Nedjeljko Nedić kaže...

Da, zato što sam zaboravio uslikati sve radove,a razdijelio sam ih. Kada budem objavio Markovu, dopisat ću ocjene i za ove.

Anonimno kaže...

Ovaj put nećemo križaljke objaviti u Feniksovom dvoboju jer sve imaju ista dva pojma (Nedjeljkov grijeh). Ako se dobro sjećam maksimalni broj bodova bio je 20 pa evo moje ocjene. Perićeva križaljka ima minimalan broj crnih polja (9) ali nešto lošiji izbor riječi pa bih joj dao 18 bodova. Soldo i Radanović imaju crno polje više ali mnogo bolji izbor riječi, pogotovo Radoja kojem bi dao 19, a Nevenku 18 bodova. Nedići su sastavili nešto jednostavniju križaljku pa njima 16 bodova. Spahićeva je križaljka vrlo loša, početnička, moguće da je Adnan na nju potrošio manje vremena kako bi imao više za ostale zagonetke. 4 ili 5 crnih polja više na ovako mali lik je puno tako da je moja ocjena 5 bodova. Pero

Nedjeljko Nedić kaže...

Moja ocjena za Radojinu skandicu je 17, za Adnanovu 8 (ima 53 slova u skupinama), a za Sretenovu (4 teška pojma) i Nevenkovu između 13 i 15.

Cryptoman kaže...

Perina pretpostavka je ispravna. Ostalo mi je na kraju baš malo vremena za križaljku. Bio sam nezadovoljan kakva je ispala, ali, s druge strane, zadovoljan što sam je u cajtnotu ikako završio da inkasiram i za nju neki bod...

Anonimno kaže...

Dva sata je ipak premalo za toliko zadataka, pogotovo u onoj buci koju sam sam nekako smirivao. Blizina šanka je i mene omela pa sam krivo prepisao premetaljku. Tvoja taktika Adnane je bila najbolja i još jednom ti čestitam na pobjedi. Pero

Cryptoman kaže...

Hvala, Pero! Ma presudila je prednost domaćeg terena i frenetična publika... :)