nedjelja, 27. rujna 2020.

Rođendanske zagonetke (29)

 Slogovni štit 4 x 7

BEZ, I, JA, JA, JI, LA, LA, LE, LI, LI, MA, MA, MA, MI, MI, NO, RE, RO, RO, S, SA, SLAV, SLAV, VA, VIĆ, VIĆ, ZA, ZA.


Vodoravno i okomito: 1.) Srpski zagonetački velemajstor, urednik i publicist koji danas slavi 80. rođendan, 2.) Hrv. vodometaš sa zlatom na OI u Seoulu 1988. (1967.),  3.) Vrsta prženoga ili pečenoga jela pogodnoga za doručak, 4.) Jug. kazališna i filmska glumica (1948. – 2011., Tajvanska kanasta).

Čestitar

Broj komentara: 5:

Rešad Besničanin kaže...

MIROSLAV LAZAREVIĆ
MISLAV BEZMALINOVIĆ
SALAMA S JAJIMA
ROZALIJA LEVAI

Nedjeljko Nedić kaže...

Točno. Ovaj rad ulazi u moju buduću antologiju.

Anonimno kaže...

Može i salama s jabukom ili jagodom

Anonimno kaže...


Rođendan MIROSLAVU LAZAREVIĆU smo čestitali Jovan Vuković i ja prilikom moje današnje posete Jovanu VUKOVIĆU a povod je izlazak iz štampe knjige "ŠAH U NOVOJ PAZOVI" čiji je autor - naravno - JOVAN VUKOVIĆ.

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Može, samo nikako mi ne idu skupa salama, jabuke i jagode.