četvrtak, 7. studenoga 2019.

Živkova slava (1)


ŽIVKO BARIŠIĆ (Šibenik, 6. veljače 1959.) – Jedini zagonetač komu je prvi rad bila – poleđina. Da, dobro ste pročitali, jer prvi rad bijaše mu mamutska skandinavka u  Skandi Čvoru broj 667, 23. svibnja 1994. Surađivao je i u Čvor križaljci, Mini Čvoru, Hit skandiju ... Danas je redovitim suradnikom Feniksovih izdanja. Sudjelovao je na SOZAH-u u Bjelovaru i Kraljevici.  S  momčadi Feniksa  2018. osvojio je  zlato u zagonetanju, a 2019. u odgonetanju. Njegovi mi pseudonimi nisu poznati.


(Hit skandi broj 58, 1. XII. 1995., str. 2)

Kolega

Broj komentara: 8:

RadojaR kaže...

Bez starca nema udarca!

RadojaR kaže...


Bez obzira na prethodno napisano, ovo je za Ginisa! Bravo, Živko!

Nedjeljko Nedić kaže...

To mi je u Kraljevici Živko osobno rekao.

Živko kaže...

Hvala Radoja. Dobar si.
Pozdrav i Nediću koji zdušno brine o svima nama. Stoj nam dobro. Legendo.

RadojaR kaže...


Živko, ovo što prvo napisah nije mi prvo palo na pamet. Prvo sam pomislio: "Bože, pa koje su (bile) dimenzije te Skandijeve skandinavke na poleđini?! Ovo je sigurno za Ginisa!" Tek sam potom uočio da si tada bio dobrano zagazio u 4. deceniju života - ogromna većina nas je počinjala mnogo ranije - pa mi se za početak (komentara) nametnu ova dobro poznata izreka - u njenom najpozitivnijem smislu.

Ako nećeš ti, evo ja i Nedjeljko, koga sa punim pravom hvališ, ćemo provjeriti postoji li mogućnost da se to poslije toliko vremena kandiduje za Ginisovu knjigu rekorda.

Pozdrav za obojicu!

P.S. Zaista, koje su dimenzije te mamutske skandinavke?

Živko kaže...

Nije to nešto tako veeeliiiko. Bio je to Čvorov SKANDI (55 x 37 - neto). Doduše za početnika neobično. Ali ........ Bio je rat, pa u nedostatku bolje zabave činilo se izazovnim, mrežu s već ucrtana crnim polja popuniti svojim riječima. I začudo meni se to svidjelo. Jako.

Lijepi pozdrav za Radoja.

RadojaR kaže...


Uporediva je sa Feniksovom duplericom 30 x 17 neto, što će reći da je 4x veća od nje. Za početnika bi ogroman uspjeh bio sastaviti tu Feniksovu duplericu (Da li bi mu uopšte tako nešto objavili?), a kamoli 4x veći rad. Ubijeđen sam da nikada i nigdje na svijetu niko nije na taj način započeo karijeru sastavljača križaljki. Malo je reći da je za anale! Bravo još jednom!

Živko kaže...

Jandragić je imao "nos" i brzo prepoznao potencijal budućeg suradnika.