ponedjeljak, 20. siječnja 2020.

Rođendanske zagonetke (11)


Slogovni štit 4 x 6

A, AD, JA, JA, JO, KUS, MA, MA, NIĆ, NO,NO,  OST, RI, RI, RIĆ, SE, ŠA, ŠA, TI, TI, VA, VA, VA, VIĆ


Vodoravno i okomito: 1. Postajati stvarnim, događati se, 2. IDS-ov političar iz Poreča, 3. Srpska zagonetačica, prosvjetna djelatnica i pjesnikinja koja danas slavi 71. rođendan, Gordana (Čarobna bašta), 4. Hrvatski košarkaš iz Crikvenice.

Čestitar

Broj komentara: 5:

Rok Ban kaže...

Čestitkam iz Ljubljane.

gogoo kaže...

Meni je slogovna ispala:
Ostvarivati se
Adriano Jakus
Jovanović Šarić
Matija Šamanić
(Matija se oprostio od aktivnog igranja).

Zdravko kaže...

Čestitka i od mene!

Nedjeljko Nedić kaže...

I moje iskrene čestitke.
Gogoo, ispravno ti je "ispalo"!

Anonimno kaže...


Zahvaljujemo Nedjeljku na magičnom slogovnom štitu 4 x 6 i kolegama na čestitkama.

Vlagor