utorak, 30. lipnja 2020.

Rane iz Čepina (1)


Ranko Nedić (Teslić, 30. XI. 1960.) -  Zagonetač koji živi u Čepinu. Prvi mu je objavljeni rad bila slogovna četvorina 4 x 4 iz Vjesnikova kviza broj 490 od 28. lipnja 1989. Surađivao je još u Križaljci kvizu, Izazovu, Kvizorami, Slovima do krova, Mini Feniksu, a danas redovito sastavlja za Feniks, Skandi Feniks, Super Feniks i Super Skandi Feniks. Objavio je više od 4.000 radova, većma križaljaka. Neke od njih potpisao je s pseudonimima Ron Dekanić, Danko Renić i Ned Rankine. Pobjednikom je natjecanja Feniks – borba za kvalitet (u) 2016.



(Feniks broj 664, 18. VI. 2020., str. 72 i 73)

Kolega

Broj komentara: 7:

Neki Tip kaže...

Ne znam kuda to vodi, gotovo da nema teksta u kojemu nije kardinalna greška:
Ranko Nedić rođen je 1960. godine!
Nera nije njegov pseudonim već od Radomira Nedića (Radeta!).
Sudjelovao je u Kvizoraminom MEM Pavle-Libran 2018. (maksiverzalka 1.mjesto), Feniksov BZK 2016.(1. mjesto) Feniksov MEM Pavić-Kraker 2018. i 2019., Kviskotekino prvenstvo 2018(1.kolo podjela 3.mjesta).

Anonimno kaže...

Nene hvala na predstavljanju,a greške je ispravio kolega Horvat pa hvala i njemu.Pozdrav svima!RankoN

gogoo kaže...

Dobro predstavljen prezimenjak. Čujem kako nisi najbolje, predlažem čajeve i salatu iz vrta.

Anonimno kaže...

Nene sad pročitah starije postove i čitam da si pretrpio ozbiljnu ozljedu.Brz oporavak ti želim!RankoN

Nedjeljko Nedić kaže...

Ta godina kod mene piše odavno pa sam ju sada ispravio. Glede pseudonima Nera pitat ću prezimenjaka jer mi se čini da se i on tako potpisivao, a po pitanju natjecanja upisivao sam samo prva tri mjesta u ukupnome poredku. Ovako se najlakše ispravlja i bude točno.

Anonimno kaže...

Nedjeljko jednom sam već napisao da ja nisam koristio pseudonim Nera i evo Stjepan Horvat je objasnio tko je to.RankoN

Nedjeljko Nedić kaže...

Brišem!