subota, 25. srpnja 2020.

Časopisni datumarij (236)

(Josip Ričko, Mini Čvor broj 490, 25. VII. 1985., str. 8 i 9)


(Bakir Ajdinović, Mini Čvor broj 803, 25. VII. 1991., str. 4)


(Zdenko Ćavar i Čedomir Jelić, Kviskoteka broj 146, 25. VII. 1997., str. 23)


(Tonći Kulić, Feniks broj 199, 25. VII. 2002., str. 19)

Am. glumcu u spomen (premetaljka)

GLADAN SIMFONIJE!

(Antun Cvitković, Feniks broj 484, 25. VII. 2013., str. 46)


(Željko Marinović, 101 skandi broj 240, 25. VII. 2014., str. 38)


(Avdo Bašić, Enigmatski đerdan broj 99, 25. VII. 2019., str. 22)

Datumarije


Broj komentara: 11:

Aljoša Vuković kaže...

James Gandolfini

Aljoša Vuković kaže...

Rebus: Svi raju pituraju (Sviraju P i T u raju)

Aljoša Vuković kaže...
Autor je uklonio komentar.
Aljoša Vuković kaže...

Mara u polju bila (M ara, U poljubila)

Aljoša Vuković kaže...

Umori od vojnice (umorio dvojnice)

Aljoša Vuković kaže...

Slikar iz križaljke je Stojan Aralica, a karikaturist u zadnjem redu je Petar Pismestrović

Nedjeljko Nedić kaže...

Točno je! Nije riješen treći Kulićev rebus!

Aljoša Vuković kaže...

Aj koje je rješenje. Ubio sam se, a ništa nisam uspio.

Č. Jelić kaže...

Rješenje rebusa iz Kviskoteke je: David je veseljak (davi djeve seljak).
Nedjeljko, kao da se trudiš biti nevjerodostojan.

Aljoša Vuković kaže...

Nije Nedjeljko kriv, nego ja Čedomire. Ja sam krivo riješio, ali nećeš mi vjerovati da je to bila jedna od mojih kombinacija davi djeve. Seljaka se nisam sjetio i onda sam krivo riješio. Odličan rebus i hvala ti.

Nedjeljko Nedić kaže...

Aljoša je "uspio" pronaći još jedno "rješenje". Ja rebuse uglavnom ne rješavam, a nisam pogledao u Kviskoteci.