četvrtak, 23. srpnja 2020.

Markova nogometna osmica

Sve osmice su iz nogometne sfere, a od inih pojmova još četverica su nogometaši (bivši senegalski, brazilski i francuski i jedan aktualni argentinski.

Marky Mike


Broj komentara: 14:

Marko Mihaljević kaže...

(Austrija, Engleska, Hrvatska x 2, Kosovo, Srbija, Španjolska, Ukrajina)

Nedjeljko Nedić kaže...

Najbolji početak je nogometaš u 7. redku!

Marko Mihaljević kaže...

Malo teži zalogaj, prihvatio sam Hajrin izazov i dobio ovo što vidite.
Mala pomoć, anagram jednog nogometaša je: CIMA NAGA! :))

HH NAP(R)ASNIK kaže...

Bojim se da je nerješivo Marko, osim kad bi imali ispred sebe popis svih 8-slovnih nogometaša.

Vjerujem da je moguće varirati osnovnu ideju i sa temama, ali moramo sačuvati rješivost, a ti ne znaš nego "do daske" - sve tematske osmice je super dostignuće ali i super teško za riješiti. Tema može doprinijeti rješivosti - mogao si staviti dvojicu vrlo poznatih nogometaša i ostalih 6 lakih osmica. Pomenuh i sinonime, bilo bi to olakšanje za rješavača ako zna da su u mreži dva sinonima, ili dva para sinonima, ili antonimi..., ali, opet, sve poznato (SMIONOST - HRABROST, DUALITET - DVOJNOST...). Ako baš želiš svih osam osmica koje imaju isti IMENITELJ/NAZIVNIK (evo dva osmoslovna sinonima) možeš uvrstiti 8 imenica, 8 pojmova iz živog svijeta, geografije... možda osmice sa različitih 8 slova ...naravno sve poznato..., ili se zadovolji dobrim rješivim radovima kao mi ostali smrtnici :)) Jedna od vrlina koncepta je što je rekoredstvo "samoubilački" pristup, ... plus izazov da se kreira nova varijacija ali bez ugrožavanja rješivosti.

Tonci M kaže...

Rješivo ili ne, netko mora početi :)
Ako je AGIM CANA u stupcu 4, u stupcu 5 bi mogao biti DELE ALLI, a u retku 7 IVAN LEKO.

Tonci M kaže...

"Austrijanac" bi mogao biti DENI ALAR u stupcu 3. Možda TONI LATO u retku 3?
To bi u prvom stupcu dalo nekog BUTKOVIĆa (ne da mi se sad kopati, zapravo sam bio krenuo od pretpostavke da je tu Almir TURKOVIĆ).

Tonci M kaže...

Ukrajinac bi trebao biti PROTASOV, to znači da je senegalac DIOP (O je krivo obojano!).

Hajro kaže...

Rado bih počeo, kad bih znao odakle... od ovih pomenutih znam samo Alli-ja, no ne bih bio siguran kako se piše... Bravo za Tončija, Markov trud i rezultat zaslužuju takvu pažnju.

Tonci M kaže...

Kako sam popio kavu i moram na posao, zadnji pokušaj će mi biti IVAN ELEZ.

Mislim da sam došao blizu, nisam siguran za prvo polje u mreži, ostalo mi izgleda razumno.

Tonci M kaže...

I da, sve je u redu s bojama: moj kiks!

Marko Mihaljević kaže...

Svaka čast Tonči!

Hajro ovo je bio superizazov, i spada u rubriku: rješavate na vlastitu odgovornost :) (ovaj rad nije za enigmatske časopise, možda pod rubrikom teža zagonetka).
Za onog tko prati nogomet, akteri nisu baš potpuni anonimci.

Ivan Elez - je igrao za "Slaven Belupo" i "Zadar" u prvoj Hrvatskoj nogometnoj ligi" (lako ga zapamtiti jer čitajući odzada je ZELEN AVI)

Prva opcija mi je pod prvim stupcem bio Petković, na kraju sam se odlučio za Ladislav (BUTKOVIĆ)

U križaljčicu sam uvrstio još četiri sadašnja i bivša nogometna reprezentativca:

DIOP - bivši senegalski nog. reprezentativac, Papa Bouba (igrao za "Fulham")
EVER - argentinski nogometni reprezentativac Banega (trenutno igra za "Sevillu")
RAI - bivši brazilski nogometni reprezentativac (igrao za "PSG")
LOKO - bivši francuski nogometni reprezentativac, Patrice (igrao za "Nantes" i "PSG")

Pozdrav društvo
od Marka

Anonimno kaže...

Ne stigoh reagirati na vrijeme, imam neke goste pa jurim od Rapca do Vrbnika. Ne ne vadim se da nisam imao vremena za rješavanje (česta izlika odgonetača od kuće) i kao pretjerani pratitelj nogometa na prvu sam onako došao do kostura. Ovim redom: IVAN LEKO, DELE ALLI, PROTASOV, DIOP, EDER, AGIM CANA, UTOR i UTEG i tu sam stao. Meni jako dragi brazilski nogometaš EDER, ustvari je bilo ime EVER i na kraju ono što me je pomalo razočaralo da Marko stavi dva IVANa u istu križaljčicu. Pozdrav svima da nas bar više ima. Pero

Hajro kaže...

Čestitke momci. Marko, znam ja koliko ne znam... Pero, spremiću natjecanje online, možda se još neko priključi, još da smislim nagradu.

Nedjeljko Nedić kaže...

Ja ću upisati rješenje:

BUDA/DIOP
UTEG/EVER
TONILATO
KRIMEN/UT
OTAC/AELA
VAL/AL/LOS
IVANLEKO
ĆA/RAI/IZAZOV

Jedino se moglo početi od nekoga Ivana u 7. redku. Bravo za Tončija i Peru.