četvrtak, 8. listopada 2020.

Par slogovnih petica

 1.) CI, CI, CR, FRO, JA, JA, NE, NE, NE, NE, NJE, PI, PI, PI, RE, RE, RO, RO, TA, TI, TI, VI, VI, ZA, ZA.


VODORAVNO I OKOMITO: 1. Stanovite ekstenzije  nekim ženskim frizurama (pejorativ), 2. Intersticijska upala bubrega, koja dovodi do propadanja normalnih stanica i stvaranja vezivnih ožiljaka unutar organa, 3. U opernoj i vokalno-instrumentalnoj glazbi način pjevačkog izražavanja (mn.), 4. Utiskivanje u drvetu reljefnih ukrasa usijanim graviranim valjcima, 5. Neuvijanje. 

2.) A, BA, KO, KO, LI, LI, LO, MI, MI, NA, NA, NE, NE, NE, NE, NI, NI, RA, TI, TI, TI, TI, TOST, ZA, ZA.


VODORAVNO I OKOMITO: 1. Veliki štapovi, velike batine, 2. Enzim ili ferment koji cijepa tiamin, 3. Koje nije lijepo, 4. Stanovnici mjesta Tinalira u Irskoj, 5. Svojstvo onoga što nije u skladu sa zakonom.

Boris Antonić

3 komentara:

Anonimno kaže...


Odgonetke slogokvadrata 5 x 5 Borisa Antonića:

CR-NE RE-PI-NE
NE-FRO-CI-RO-ZA
RE-CI-TA-TI-VI
PI-RO-TI-PI-JA
NE-ZA-VI-JA-NJE

BA-TI-NE-TI-NE
TI--A-MI-NA-ZA
NE-MI-LO-LI-KO
TI-NA-LI-RA-NI
NE-ZA-KO-NI-TOST

Vlašar

B. Antonić kaže...

Sve je ispravno.

Nedjeljko Nedić kaže...

I ja se slažem.