petak, 4. prosinca 2020.

Moj 11. PK

 Moja nizanka pučkih kalendara, koju pokrenuh 2011.,  ide dalje. U jedanaestoj po redu priloge sam razvrstao u 27 rubrika od kojih izdvajam ove: Dogodilo se prije deset godina, Koliko nas je nekada bilo, Kratak pregled zbivanja koja su obilježila Županiju Posavsku u 2019., Naši poznati sugrađani, Nove knjige, Okrugle obljetnice smrti poznatih Posavaca, Svakogodišnje priredbe, Tako je nekoć pisao Posavski glasnik, Tekstovi izvornih uspješnica, U spomen i Posljednja vijest.  U rubrici „I za kraj“ na pet sam stranica objavio izvješće s XXXVI. SOZAH-a.



„Pučki kalendar Ljeta Gospodnjega 2021.“ prodaje se skupa sa zidnim kalendarom „Znameniti Hrvati Bosanske Posavine“ skoro isključivo na podrućju Županije Posavske. Ovo je moja 44. knjiga.

Pučanin

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Sve pohvale !


stjena

Aljoša Vuković kaže...

👍

zvonko kaže...

Čestitam!

Branko kaže...

Svaka čast na 'neumornosti'!!!

Nedjeljko Nedić kaže...

Hvala vam. Boja naslovnice je izvrsna. Od svih jedanaest, ovaj je najbolji.

Zdravko kaže...

Svaka čast na idejama i neumornosti da se sve to provede u djelo!

Nedjeljko Nedić kaže...

Bilježim zbivanja u razdoblju od 16. studenoga jedne do 14. studenoga sljedeće godine. Kasnije im pridodam i neke druge zavičajne priloge.