ponedjeljak, 11. siječnja 2021.

Kriptogramologija (97)

Zagonetačica je u našem zagonetaštvu vrlo malo pa mi je posebno zadovoljstvo predstaviti jednu koja mi je napisala: „Okušala sam se u mnogim vrstama zagonetaka ali kriptogrami su mi najdraži“. O njoj se vrlo malo znalo iako zagonetke objavljuje već gotovo dvadeset i pet godina. To je Gordana Sorić, ne znam je li  više Vukovarka po rođenju ili Bribirka po današnjem mjestu stanovanja.


Rođena je 17. srpnja 1959. godine i diplomirana je inženjerka prehrambene tehnologije. Zagonetke je počela sastavljati i objavljivati još daleke 1996. godine. Kao prvi uradak navela mi je vjenčanicu objavljenu  listopada 1994. godine, međutim među brojnim mojim podacima imam zabilježen podatak da je to ipak bila premetaljka objavljena u 108. broju Kvizorame od 30. travnja 1994. godine. Do sada je objavila više od sto i pedeset zagonetaka: kriptograma, križaljaka, premetaljki, potiraljki, rebusa i raznih ispunjaljki. Njezini radovi mogu se naći u Džokerovoj ZG reviji, riječkim listovima Feniksu i Izazovu, te Kvizorami i Večernjem listu.

Kriptogram

ĐURĐEVAC

LUMBARDA

KUPJAK

LASTOVO

VIŠNJEVAC

KOTORIBA

Od tridesetak kriptograma odabrao sam kriptogram objavljen u 211. broju Feniksa od 9. siječnja 2003. godine.

Štef

2 komentara:

Anonimno kaže...


Odgonetka: ĐAKOVO (uzimaju se duplirana slova)

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Da,Vlado!