četvrtak, 27. siječnja 2022.

Četveroraznice

 


(Nevenko Soldo, Skandi Feniks broj 11754, 18. I. 2022., str. 42)

Skijaška premetaljka

JURE F.: MAZE? VI IDEALNA!

Bh. redateljica (dvije premetaljke)

SNIMAJ ŽAL BIĆA!

ŽANA BI SMAJLIĆA!

(Esad Luković, Enigmatski đerdan broj 1128, 20. I. 2022., str. 32)


(Rešad Besničanin, Super Skandi Feniks broj 87, 20. I. 2022., str. 24)


(Ejub Semić, Skandi Sezam broj 1298, 21. I. 2022., str. 17)

Razničar

Broj komentara: 7:

Aljoša Vuković kaže...

Jasmila Žbanić

Luka kaže...

Elvedina Muzaferija

Emilija kaže...

Anagram: SNIMAJ ŽAL BIĆA - objavljen na blogu Enigmatika TIO Slavka Bovana 19. decembra 2020. godine. Autorka Emilija Bunjac.

Emilija kaže...

http://enigmatikatio.blogspot.com/2020/12/anagramiranje-5122.html

Esad L kaže...

Poštovana kolegice Emilija! Uvažavam Vašu primjedbu i izinjavam Vam se! Osjećam nelagodu! Nadam se da ćete razumijeti i Vi i ljubitelji zagotetaštva i ovog izvrsnog bloga-jednostavno,ideja je bila ista (tako je sa anagramima i sl.zagonetkama).Opet istićem,do mene je-trebao sam provjeriti,proguglati...Puno Vas pozdravljam kolegice Emilija!S poštovsnjem,Esad Luković

Nedjeljko Nedić kaže...

Rješenja su točna.
Emilija, i meni je bila poznata, ali ja ne vodim evidenciju premetaljaka. Smijem se kladiti da će i kasnije netko ponoviti tvoju ideju. Nadam se da se ne ljutiš.

Luka kaže...

Prema mojim zapisima, u hrvatskim enigmlistovima se ovaj premet se prvi put pojavljuje, nakon filma Grbavica

SNIMAJ ŽAL BIĆA! I.Medved K-teka 597 60602
SNIMAJ ŽAL BIĆA … K.Majetić K-rama 754 60916

... te ostali premeti na tu temu:

SMAJLIĆ NA ŽABI? S.Crnčević K-teka 1273 191005
SNAŽIM JAL BIĆA! L.Pavičić TIO 211212

Dakako, ja ne mislim da je ovdje bilo kopiranja, već ljudi jednostavno dođu na istu ideju!