četvrtak, 16. lipnja 2022.

Željko je zagonetka

U travnju ove godine bjelovarski je „Čvor“ objavio zbirku tzv. malih zagonetaka hrvatskoga zagonetača i urednika Željka Jandragića naziva „Život je zagonetka“. U knjižici su zastupljene premetaljke, čitaljka, adresa, indirekt, kriptogram, vjenčanica, rebusi, slogovna četvorina 4 x 4, rogalj i dijamant, , četvorine 7 x 7, štit 6 x 8, slogovna križaljka 4 x 4, četvorina 6 x 6 zbijenih skupina i rogalj 6 x 9. U dodatku su tri premetaljke (Dragiša Cetić, Pero Galogaža i Stjepan Orešić) s odgonetkom ŽELJKO JANDRAGIĆ i još jedna koju nudim na rješavanje.





Zagonetke su ranije objavljene u Čvor Razbibrizi, Čvor Križaljci, ZEZ-u, Enigmi, HIK-u, Orbisu, Izazovu, Kviskoteci, Križaljci Kvizu, Feniksu te na blogu TIO Slavka Bovana. Jedan jedini rad nije prije bio objavljen. Knjižicu, koju je uredio i grafički oblikovao Stjepan Horvat, možete nabaviti kod nakladnika.

Publicist

Broj komentara: 14:

Aljoša Vuković kaže...
Autor je uklonio komentar.
Aljoša Vuković kaže...

Veliko Trojstvo

Бранислав Никић kaže...

Život u nadi (Ž Ivo, tuna DI)
Navale žigola (N Ava leži gola)
Klari netjak nedostaje (klarinet, jakne do staje)

Dejan Minić kaže...

Željko mi je ovu knjižicu poslao, te mu se i ovom prilikom zahvaljujem. Drago mi je da tamo ima i mojih ilustracija.

Anonimno kaže...

A gdje nudiš na rješavanje?

Nedjeljko Nedić kaže...

Rješenja su točna.
Sinoć zaboravih uvrstiti Željinu premetaljku. Evo je sada.

Aljoša Vuković kaže...

Koje je rješenje kriptograma?

UNESCO kaže...

Željko Jandragić, urednik Skandi feniksa

UNESCO kaže...

Crna roda

UNESCO kaže...

Sveti Ivan Žabno

Anonimno kaže...

VAŽNO JE TKO TE GAZI! (Život je zagonetka)

Stipan

Nedjeljko Nedić kaže...

I ove su odgonetke točne.

Kriptogram: BELGIJA (čitaju se slova od zadnje do prve riječi, ali sam zaboravio koji je ključ)

Marko Mihaljević kaže...

i ja sam rješio kriptogram.

Gleda se od odozgo prema gore, cik-cak

Od Kolumbije se uzme šesto slovo (glavni grad Bogota ima šest slova), od Češke se uzima E (Prag ima 4 slova pa se čitajući odstraga uzima 2 slovo), od Španjolske se uzima L (Madrid-6), od Grčke se uzima G (Atena-5 slovo otpozadi) itd.

Aljoša Vuković kaže...

Hvala Marko. Pokušavao sam s glavnim gradovima, ali ne u ovoj kombinaciji.