subota, 26. studenoga 2022.

Bili smo na SOZAH-u (19)

Na ovogodišnjemu SOZAH-u u Omišu osvojio sam čak tri medalje (jednu srebrenu i dvije brončane) i time polučio svoj najveći uspjeh.

Kao član ZAKOS-a, skupa s Ilijom Ozdanovcem i Josipom Dubrovićem, osvojih izvrsno srebro. U žurbi smo kod obosmjerke napisali: „I NA BABI DIDA I DIDA NA BABI“ umjesto ispravnoga „I DIDA NA BABI I BABA NA DIDI! Na POH-u smo zlato imali u džepu, ali je Lega imao svega 83 boda ili 91 bod manje od mene i 51 bod manje od IlijeO.


Bio sam nadomak kolajne na Čvor Openu, ali nisam provjerio rješenje konačnice u kojoj izgubih čak 5 bodova, a za srebro su mi nedostajala svega dva.



Što se tiče PAZAH-a, ekipnim sam 5. mjestom vrlo zadovoljan. Antun Jurić i Marijan Nedić bili su skupa sa mnom u momčadi ZD-a „Raščica“. Plasmanom u pojedinim disciplinama nisam zadovoljan, posebice plasmanom srdašca i štita. Nagodinu će valjda biti bolje. Vidimo se u Novoj Gradišci 2023.

SOZAH-ovac

Nema komentara: