četvrtak, 23. ožujka 2023.

Enigmatski časopisi u zagonetkama (76) –DŽEPNI DŽOKER

Džepni je Džoker bio dvotjednik, kasnije mjesečnik, koji je izlazio u Zagrebu. Nakladnikom lista bio je EU „Zagreb“. Uređivao ga je u početku Zlatko Stipaničić, dok su kasnije urednici bili Dragan Dobra i Mirko Čikić. Nemam točnih podataka o izlasku prvoga i zadnjega broja. Prvi je vjerojatno izašao 15. prosinca 1983., a posljednji koncem 1991.




DŽEP, DŽI, DŽO, E, HA, I, JA, KER, LAT, LI, MA, MI, NA, NI, NI,

NO, PRE, RA, RO, SE, TA, TI, TI, TRUMP, U, VA, VI, ZI.

Rogalj 6 x 10

Vodoravno i okomito: 1.) Časopis iz uvodnika, 2.) Natjecanje za izbor najljepše europske pjesme koje se sada zove Eurosongom, 3.) Ime indijske političarke Vijayakanthe, 4.) Predložiti nekoga za nagradu, 5.) Bivša supruga američkoga političara koji je bio na čelu SAD-a prije izgubljenoga Joea, 6.) Bacakati se, mlatarati; igrati se džilitom.

Zagonetač

4 komentara:

Anonimno kaže...

Ovu Indijsku nisi dobro izvukao, ni ime ni prezime.

Anonimno kaže...

Indijku izguglao!

Nedjeljko Nedić kaže...

U slogovlju sam pogriješio.

Бранислав Никић kaže...

Rebus u gornjoj skandinavki:

ŽENA JE ŽENA (ŽE naježena)

I ja sam imao istu ideju kada sam je objavio u listu HAOS br. 3 januar 1996. Šteta, mislio sam da sam prvi.