nedjelja, 12. siječnja 2020.

Enigmoiskrice (17)


„Stjecajem okolnosti i europskih događanja kod nas, sjetih se početaka gradnje nove zgrade Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu ( NSK, a ranije je to bila NSB) i moje inicijative iz 1987. koja je naišla na razumijevanje tadašnje  redakcije Vjesnikova kviza!  - piše Stanko Šarac i nastavlja:   „Prilažem presliku moje tematske križaljke s ilustracijom (snimak makete nagrađenog projekta!) i napomenom redakcije o uplati honorara u posebni fond za izgradnju! Bilo je to 22.travnja 1987.“


(Stanko Šarac, Vjesnikov kviz broj 396, 22. IV. 1987.)

„Jučer sam poslom bio u blizini pa sam napravio i priloženu fotografiju! Dakle, upravljanje Europskom unijom je potaklo dovršenje zgrade za NSK nakon više od 30 godina. Tako je i Vjesnikov kviz s uključenim autorima (ne znam koliko ih je još bilo!) dao doprinos za solidne temelje NSK! Ostaje nam za vidjeti hoće li naše šestomjesečno predsjedanje biti i enigmatično! Ja sam odavno počeo sa skandinavkom“...


A ja sam pronašao još jednu stranicu Kviza s posebnom naznakom vezanom za tu hvalevrijednu akciju.


(Nedeljko Kraker, Sanda Čoh, Edhem Ćenanović i Boris Babič, Vjesnikov kviz broj 414, 30. XII. 1987., str. 41)

Publicist

Nema komentara: