utorak, 14. siječnja 2020.

RADAR za NSB


Akciji darivanja honorara u korist izgradnje NSB-a u Zagrebu pridružio se i - naš Radoja. On nije poslao običan sastavak, nego križaljku sastavljenu od svega 10 slova. Pokušajte ju riješiti.


(Radoja Racanović, Vjesnikov kviz broj 452, 5. X. 1988., str. 2)

Kvizovac

Broj komentara: 7:

Gojko kaže...

Koliko se sjećam i ja uradio dvostruku ispuštaljku (honorar od nje je otišao za NSB)
: šampinjon,šampion,šampon...ali te se zagonetke u stihu sad ne mogu sjetiti

Zdravko kaže...

Veoma zanimljiv og inventivni rad koji ću rado isprintati i rješavati.

Nedjeljko Nedić kaže...

Gojko, ja imam 50-ak brojeva Kviza. Mislim da sam i ja objavio nekoliko radova za NSB. Najzanimljivije je što ja ovaj broj imam i prelistao sam ga očito površno.
Križaljka nije lagana za rješavanje.

RadojaR kaže...


Hvala, Nedjeljko, na promptnom reagovanju i predstavljanju ovog mog rada, vezano za prekjučerašnje podsjećanje kolege Stanka Šarca na njegovu inicijativu iz 1987. Ako se dobro sjećam, a mislim da da, bilo je nakon toga dosta radova u Kvizu sa ovom oznakom NSB.

Zanimljivo je da je ovaj rad objavljen nedugo nakon mog odlaska na odsluženje vojnog roka u septembru 1988. i da iz nekog razloga u vezi sa tim nisam nabavio ovaj broj Kviza, tako da sam tek prije nekoliko godina saznao da je objavljen kada ga je kolega Ilija Đurković postavio u rubrici Evergrin na blogu Enigmatika TiO.

Mislim da je radar-križaljka bila novitet koji je uveo Kviz tih godina i da su prije ove obavljene dvije-tri. Slažem se da je vrlo teška, ali i zanimljiva za rješavanje. Nisam siguran, baš ću pokušati, da bih i ja sada, nakon toliko godina, riješio bez problema ovaj svoj rad. Na osnovu sjećanja, čini mi se ipak da su pored onih iz RADara preostala slova iz ključa bila zahvalna za kombinovanje i da je većina uvrštenih pojmova više-manje poznata.

Nedjeljko Nedić kaže...

Riješit će to naš Zdravko ili Vlašar. Ako zapnu, pripomažemo!

Rešad Besničanin kaže...

Evo r(j)ešenja - nije bilo teško!

RADAR, TERA, EKATERINA, DIN, KANTUN, ANTARKTIKA, R, EDE, ATAR, NU, RIA, ERA, INTERNAT, T, KENTAUR, KA, RT, TIKTAK, KE, KITARE, NEDA UKRADEN, EDINA, ATAK, ANTITEATAR, R, TARTAR, ATI, RI, ETE, K, KANTARIDIN, ADEN, AKA, TADA, AKAID, TD, INDIREKT, RUDARKA, AN, IKA, TINA TARNER, RIDER, KARA, INEDITA, EK, A, NATURA, N, NADRINAUKA, ARR, KIN, AD, DIDAKTIKA, RETI, AEDA, ANITA, NADA, DI, KADARUN, E, DARA, AIK.

RadojaR kaže...


Hvala, Rešade. I ja sam je upravo riješio i slažem se - nije teška. Primijetio sam, međutim, da je sastvljena ne od 10, kako se u uvodnom uputstvu nekoliko puta navodi, već od 9 različitih slova. To su slova: NEDAUR (zajednička) + KTI.