petak, 10. siječnja 2020.

Zagonetači su i pjesnici (9) – EVICA KRALJIĆ


Evica Kraljić književnica je i zagonetačica iz Nove Gradiške. Do danas je objavila sljedeća djela: Nepovrat (stihozbirka, 1978.), Uronjena u tebe (stihozbirka, 1997.), Pokošeni cvjetovi (priče, 2000.), U mirne sate (zbirka pjesama, 2002.), U dugim kosama vjetra (likovno-poetska mapa, s Tomislavom Petranovićem Rvatom, 2003.), Između dodira i snova (zbirka pjesama, 2004.) i ljubavne romane: Treća žena, Nezaboravno ljeto, Madež na grudima, Noć ljubavi, Ljubav ispod divlje trešnje, Srce je zakucalo ljubavlju, Najljepša glazba, Zlatna ribica, Neželjena gošća, Neraskidive strune ljubavi i Ljubav na prvi pogled.

Modri snovi

Modri snovi
na jastuku želja
ne umiru
Tople kiše
luduju
u strasnom plesu
dodira
i čekaju
U zagrljaju sutona
ti i ja
Neubrana noć
ispred nas
i modri snovi u srcima

Iščekivanje

Daleki koraci vjetra
Izluđuju
Ljepotom
Otvoren prozor želja
Zrači
Nježnošću
Uznemirene duše
Iščekujem u
Korake

Pjesma

Jedna za tebe
Danas tek sročena
Cvrkuće mi
U mislima
Ne znam
Hoćeš li
Prepoznati
Da je
Srcu tvome
ispjevana

Uzavrela krv

Zaspat ću
zagrljena zvijezdama
U gnijezdu sanjarenja
možda se prepoznamo
Miris ljubavi
rasplamsat će
uzavrelu krv
u nama




Stihotvorac

1 komentar:

Evica Kraljić kaže...

Poštovani Nedjeljko!
Jako ste me obradovali objavom moje biografije,
kao i ove poezije iz mojih zbirki.
Srdačan pozdrav, Evica Kraljić